دوشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۶
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۶۵۱۳۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی

دومین نمایشگاه صنعت بسته بندی برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه و همایش بزرگ صنعت بسته بندی کشور از 10 تا 13 خردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

جشنواره برترین‌ها در صنعت بسته بندی در بخش‌های حمل و نقل، صنعتی، مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، نوشیدنی ها،الکترونیک، وسایل تجملاتی و تزئینی، دارویی و پزشکی و توزیع و فروش و در قالب چهار حوزه شامل همایش، مسابقه طراحی بسته بندی، نمایشگاه تخصصی و کارگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه و همایش ملی با رویکرد توسعه اشتغال پایدار و با مشارکت سازمان‌های بین المللی در صنعت بسته بندی و همچنین به منظور برنامه ریزی در جهت توسعه این بخش برگزار می شود.

دانش افزایی و تعامل با سازمان های جهانی بسته بندی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برترین ها در صنعت بسته بندی است.

فخر، دبیر دومین جشنواره برترین های صنعت بسته بندی گفت: شرکت‌های علاقمند به حضور در این نمایشگاه می توانند از تسهیلات ویژه‌ای که جهت تأمین بخشی از هزینه حضور در نمایشگاه برای حمایت از فعالان صنعت بسته بندی در نظر گرفته شده است، بهره مند شوند.

وی افزود: توجه به جایگاه  اقتصاد مقاومتی، اشتغال پایدار، ارتقاء فرهنگ ایرانی اسلامی در صنعت بسته بندی، دانش‌بنیان کردن شیوه‌ بسته بندی، نشان‌سازی تجاری و تقویت حضور در بازارهای منطقه و جهان، افزایش نرخ رشد ارزش‌افزوده محصولات، توسعه کارآفرینی با جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و برقراری ارتباط مناسب در زنجیره تأمین از جمله اهداف برگزاری جشنواره است./ فارس
(دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۰:۰۶
فرشته اعتدالی
۱۳۹۵/۰۲/۲۲ Iran
0
0
0

سلام . مجری همایش بسته بندی که در خرداد ماه برگزار می شود کی هست ؟ و باید با کجا تماس بگبرم جهت ثبت نام در این همایش ؟ لطف در صورتی که اطلاع داردید حتما خبر دهید .


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها