دوشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۰۹:۴۸
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۵۱۲۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور و آبزیان در شیراز برگزار می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و داروهای دامی از روز 21 اردیبهشت در محل نمایشگاه‌های دائمی شیراز، آغاز به‌کار می‌کند.

محمدمهدی قاسمی عصر یکشنبه 19 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: در نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و داروهای دامی که از 21 تا 24 اردیبهشت برگزار می‌شود، 35 شرکت خارجی از کشورهای؛ آلمان، فرانسه، ایتالیا، هلند، ترکیه و چین و 207 شرکت معتبر ایرانی حضور دارند.

وی، نمایشگاه را اولین رویداد درحوزه دامپروری کشور با این حجم حضورنمایندگان شرکت‌های مطرح خارجی بعد از برجام دانست وخاطرنشان کرد: سفرای این کشورها و وزیر اقتصاد ، انرژی وکشاورزی کشور هلند به همرا ه هیئت 30 نفره در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

قاسمی با بیان اینکه شرکت‌های ایرانی از استان‌های فارس، تهران و اصفهان در این رویداد حضور خواهند داشت، گفت: زمینه حضور کشاورزان و بهره‌برداران استان فارس در این نمایشگاه با کمک شرکت برگزار کننده نمایشگاه فراهم شده است و بهره برداران و علاقه مندان می‌توانند با انجام مشاوره رایگان در این نمایشگاه با شرکت‌های داخلی و خارجی، از تکنولوژی‌های بروز صنعت دامپروری دنیا بهره‌مند شوند.

رئیس هیات مدیره شرکت نگاه سبز با اشاره به ویژگی‌های برجسته این نمایشگاه گفت: دراین نمایشگاه بزرگترین خط 2 کشتارگاه مرغ و بزرگترین و مجهزترین صنعت خوراک دام نیزعرضه می گردد.

محمدرحیم افسری با بیان اینکه حدود 70درصد هزینه تولیدکنندگان دام و طیوربه تآمین خوراک آنها برمی گردد، گفت: تولیدکنندگان باید ضریب تبدیل را کم کنند و از سوئی چون در کشور 85 درصد خوراک دام و طیور وارداتی است یک زمینه خوب سرمایه گذاری در کشور وجود دارد که با وجود نمایندگان شرکت‌های خارجی این مهم می تواند دراستان فارس محقق شود./ ایسنا
(دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۰۹:۴۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها