پنج شنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۵
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۶۴۵۷۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

جهش صادرات خوراک دام شاه کلید اقتصاد مقاومتی

رئیس انجمن خوراک دام و طیور گفت:توسعه صادرات خوراک دام و طیور تاثیر بسزایی در افزایش ارزش افزوده، اشتغال و درآمد های ارزی کشور خواهد داشت.

مجید مواق قدیری رئیس انجمن خوراک دام و طیور ؛ با اشاره به توسعه صادرات خوراک دام و طیور در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: توسعه صادرات خوراک دام و طیور تاثیر بسزایی در افزایش ارزش افزوده، اشتغال و درآمدهای ارزی کشور خواهد داشت و از طرفی ضریب تاثیر پذیری کشور از تحولات سیاسی و اقتصادی جهانی که به واسطه تکیه براقتصاد نفتی به وجود می آید کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه رشد و توسعه اقتصادی امری الزامی است، گفت: در تحولات نوین اقتصاد جهانی و به دنبال آن کاهش تعرفه ها ، افزایش سهم کشور در اقتصاد جهانی و دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی و جهش صادرات امری الزامی است.

قدیری با اشاره به افزایش بهره وری عوامل صادراتی کارخانجات خوراک دام و طیور بیان کرد: در واقع استفاده از نیروی کار متخصص، تقویت تحرک عوامل تولید و فناوری برتر در افزایش بهره وری صادرات امری بسیار مهم است.

رئیس انجمن خوراک دام و طیور در پایان تصریح کرد: جهش صادرات موجب افزایش تولید و بهره وری ،استفاده از تکنولوژی های نوین و افزایش تخصص نیروی کار در صنعت کارخانجات خوراک دام و طیور خواهد شد. /  باشگاه خبرنگاران جوان
(پنج شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵) ۱۰:۰۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها