دوشنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ / ۰۹:۴۲
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۶۴۰۵۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس رستوران ها و کافه

محلی فود دات کام سایت اینترنتی تهیه و توزیع مواد غذایی سالم و محلی د ر ایران

محلی فود دات کام یک سایت اینترنتی تهیه و توزیع مواد غذایی سالم و محلی د ر ایران است که مدتی از فعالیت ان می گذرد و در این مدت کوتاه مورد استقبال دوستداران سلامتی قرار گرفته است .

همواره سلامتی بعنوان بزرگترین سرمایه بشری در همه فرهنگها مورد توجه بوده و همیشه ملتها بدنبال شیوه های برای داشتن یک زندگی عاری از مریضی و بیماری بوده اند .

بدون شک نوع و کیفیت ماده غذایی و میزان آن می تواند در سلامتی انسانها  نقش مهمی ایفا نماید .  

رشد جمعیت جهان و کاهش منابع غذایی در دنیا باعث شده است دسترسی به مواد  غذایی باکیفیت و سالم برای انسانها دشوار گردد . از سوی دیگر تولید انبوه مواد غذایی بسته بندی شده صنعتی و  تبلیغات گسترده در مصرف و فروش این محصولات باعث شده است که مردم از انتخاب کمتری نسبت به نوع غذایی که مصرف می کنند داشته باشند .

  افزایش سرعت زندگی و کمبود زمان لازم برای تهیه غذای سالم به ایران هم رسیده است  این روزها بیتر  خانواده ها  پرمشغله امکان تهیه و مصرف غذای سالم و با کیفیت را  ندارد و این باعث افزایش  بیماری ها و کاهش سطح سلامت جامعه شده است .

اما در دنیای تکنولوژی امروزی می توان با کمک همین فناوری به سلامت و مصرف سالم خانوده ها کمک کرد . خانواده ها فرصت تهیه غذای سالم را ندارند  و به سختی به محصولات سالم و تازه  دسترسی دارند ،  در این جا به کمک فناوری  اینتنرنت می توان همیشه غذای سالم و تازه را در اختیار مردم قرار داد .

محلی فود دات کام یک سایت اینترنتی  تهیه و توزیع مواد غذایی سالم و محلی د ر ایران است که مدتی از فعالیت ان می گذرد و  دراین مدت کوتاه مورد استقبال دوستداران سلامتی قرار گرفته است   . 

شیوه نوین و جدیدی در تهیه و توزیع مواد اولیه انواع غذاهای خانگی و محلی در محلی فود راه اندازی شده است که مردم  می توانید با توجه به تعداد اعضای خانواده غذاهای هفتگی خود را انتخاب کرده و در پایان هفته مواد اولیه سالم و تازه غذاها را به همراه دستور آشپزی آسان آنها درب منزل تحویل بگیرید . 

با این روش خانواده ها می دانند هر روز چه غذایی ، چگونه و با چه موادی  آن را تهیه نمایند .  

محلی فود هیچ ماده غذایی را از قبل انبار نمی کند چون با توجه به میزان سفارش مشتریان  مواد اولیه غذاها را تهیه و ارسال میکند . مردم هم به میزان مورد نیاز خانواده غذای هفتگی خود را تهیه و از اسراف مواد غذایی جلوگیری می نمایند.

این روش ساده باعث می شود همیشه مردم یک برنامه غذایی از قبل تعیین شده داشته باشند و از مصرف زیاد  فست فودها  و غذاهای رستورن ها جلوگیری نماید و علاوه بر این لذت یک آشپزی خانگی را به خانه های ایرانی  می برد .

تلفن:021-77656833
ایمیل:mahalifood@gmail.com

سایت محلی فود دات کام  mahalifood.com

(دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴) ۰۹:۴۲
اکبری
۱۳۹۴/۱۲/۱۷ United States
0
0
0

سلام جه سایت جالبی تشکر از کسانی که ان را تهیه کرده اند اگر غذاهای محلی هم بیارن خوبه


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها