چهارشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۴ / ۱۳:۰۴
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۶۲۹۹۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس شیرینی و شکلات

ثبت برند نقل ارومیه پیگیری می‌شود

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: امسال ثبت برند نقل ارومیه پیگیری می‌شود.

محمد دهقان با بیان اینکه نقل یکی از اصلی ترین سوغاتی شهر ارومیه به شمار می رود اظهارداشت: اداره توسعه زیرساخت‌های تجاری به منظور حفظ جایگاه و ارتقاء سطح کیفی و کمی تولیدکنندگان نقل و عرقیات و نیز معرفی و شناساندن تولیدات استان و پیگیری ثبت برند نقل ارومیه جلسه‌ای در خرداد امسال برگزار کرده و این موضوع در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین از ایجاد نمایشگاه دائمی مد و لباس در ارومیه خبر داد و گفت: اداره توسعه زیرساخت‌های تجاری استان به منظور اجرای سیاست دبیرخانه هیئت عالی نظارت در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و مد لباس اسلامی – ایرانی، خرداد امسال تصمیماتی اتخاذ کرد.

دهقان گفت: در این رابطه مقرر شد که اتاق اصناف ارومیه و اتحادیه‌های مذکور زیر نظر اداره بازرگانی داخلی معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت با برنامه‌ریزی لازم ایجاد نمایشگاه دائمی مد و لباس اسلامی در مرکز استان را عملیاتی کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر آن مقرر شد که اتحادیه خیاطان با همکاری اتحادیه فروشندگان پوشاک و هماهنگی لازمه با اتاق اصناف ارومیه نسبت به برگزاری نمایشگاه طراحی، تولید و عرضه لباس اسلامی اقدامات لازم را به‌ عمل آورند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اعلام کرد: امسال بررسی و پیگیری آب شرب مجتمع ضایعات ارومیه، شناسایی اصناف متقاضی استقرار در شهرک‌های صنفی و جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز آنها و نیز پیگیری اتحادیه درودگران ارومیه در زمینه مشکلات مجتمع صنفی برای انجام خدمات زیربنایی مجتمع انجام شد.

وی از توسعه کارگاه‌های متمرکز قالیبافی در سطح استان خبر داد و افزود: در این زمینه اولویت‌بندی طرح‌های مذکور در قالب آیین‌نامه اجرایی و اعتبارات استانی توسعه طرح‌های روستایی و ارسال به کمیته مربوطه برای بررسی و تصویب در دستور کار قرار گرفته است.

دهقان اظهار داشت: امسال تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف استان و اتحادیه مصنوعات چوبی شهرستان ارومیه در زمینه تامین زمین و زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری واحدهای تولیدی مبل استان منعقد شد./ مهر
(چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴) ۱۳:۰۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها