چهارشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۶
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۶۲۹۹۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

مالزی، شاهراه ورود به دنیای تجارت محصولات و مواد غذایی حلال

حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محصولات و مواد غذایی حلال مالزی (MIHAS 2016) برای مشارکت کنندگان حضوری متفاوت در قالب برند حلال و موثرترین و عملی ترین روش عرضه کالا توسط تولیدکننده به مخاطب و گروه هدف خواهد بود.

 معرفی بدون واسطه محصولات و مواد غذایی باکیفیت و ایجاد بسترهای مناسب برای صادرات آنها، ورود به موفق ترین سیستم اقتصادی آسیای جنوب شرقی به عنوان شاهراه تجارت با کشورهای آسه آن و تامین بخشی از بازار گسترده مصرف محصولات حلال دنیا با ارزشی بالغ بر 700 میلیارد دلار از دیگر دستاوردهایی است که حضور در بزرگترین نمایشگاه محصولات حلال دنیا به دنبال دارد. باتوجه به اینکه ایران یک کشور اسلامی است و در تولید انواع مختلفی از مواد غذایی مانند زعفران، پسته، خرما، انواع خشکبار و محصولات باغی مانند انار مقام اول جهان را دارد و همچنین در زمینه تولید انواع کنسروجات، نوشیدنی ها و غذاهای آماده جزء کشورهای برتر محسوب می شود، حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه حلال مالزی بی شک یکی از بهترین فرصت هایی است که این توانمندی ها را به دیگر رقبا و بازارهای مصرف دیگر کشورها معرفی خواهد کرد. این رویداد از بدو شروع یعنی از سال 2004 توانسته است به خوبی برند حلال و کیفیت محصولات حلال را به جهانیان معرفی کرده و در کانون توجهات قرار دهد. بسیاری از توزیع کنندگان و تامین کنندگان بین المللی مواد غذایی، نمایشگاه حلال مالزی را برای اخذ نمایندگی و انعقاد قراردادهای کلان انتخاب می کنند و تولیدکنندگان کشورمان نیز می توانند با حضور موثر و عرضه محصولات و تولیدات با کیفیت خود، بهترین استفاده را از این فرصت کسب کنند.
شایان ذکر است این نمایشگاه از تاریخ 11 لغایت 14 فروردین ماه 1395 در کوالالامپور با حضور بیش از 30 کشور جهان برگزار خواهد شد و شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برای دوازدهمین سال متوالی میزبان شرکت های ایرانی در قالب پاویون ایران خواهد بود. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو غرفه با شماره های ذیل تماس حاصل نمایند.
تلفن: 03132612559 - 03132612557
همراه: 09129476314
rghorbani@isfahanfair.com
(چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴) ۱۰:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها