چهارشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۴ / ۰۹:۴۳
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۶۲۹۷۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

ثبات قیمت قارچ در گرو افزایش صادرات

رئیس انجمن تولید کنندگان قارچ گفت: تولید کنندگان با افزایش صادرات قارچ به سبب ثبات قیمت‌ها در بازارهای هدف دیگر دغدغه نوسانات قیمت را نخواهد داشت.

محمد حسن افشار رئیس انجمن تولید کنندگان قارچ ایران  در خصوص وضعیت تولید قارچ اظهار کرد: درحال حاضر روزانه به طور متوسط 400 تن قارچ در کشور تولید می‌شود و از طرفی باتوجه به شرایط خنک هوا تولید با مصرف همخوانی دارد و گفتنی است قیمت متوسط هر کیلو قارچ بین 5 هزار و 800 الی 6 هزار تومان است.

وی با اشاره به برداشته شدن تحریم‌ها گفت: لغو تحریم‌ها حرکت خوبی بوده که دولت تدبیر و امید انجام شده تاصادرکنندگان بتوانند صادرات بی دغدغه ای داشته باشند و لازم به ذکر است که در گذشته سوئیفت جزئی از تحریم‌ها بوده که خوشبختانه با لغو آن این مسائل حل خواهد شد.

افشار بیان کرد: درواقع وزارت جهاد کشاورزی قرار شده مرکزی برای عرضه قارچ ایجاد کند تا قارچ عرضه داخل و صادرات از آن جا توزیع شود.

رئیس انجمن تولید کنندگان قارچ با اشاره به صادرات به روسیه گفت: صادرات بازار مطمئنی برای تولید کنندگان است و حال اگر بتوانیم بازار صادرات خوبی را داشته باشیم دیگر تولید کنندگان به سبب ثبات قیمت‌ها دغدغه نوسانات قیمت را نخواهد داشت./  باشگاه خبرنگاران جوان،
(چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴) ۰۹:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها