یکشنبه / ۲۷ دی ۱۳۹۴ / ۱۴:۱۳
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۶۲۸۹۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

۲۴ هزار تن سیب زمینی از گلستان صادر شد

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان گلستان از صادرات ۲۴ هزار تن سیب زمینی در سال ۹۴ خبر داد.

حسین کاویانی در رابطه با آمار صادرات سیب زمينی استان گلستان در سال جاری به خبرنگار مهر گفت: تاکنون حدود ۲۴ هزار تن سیب زمینی برای صادرات آماده سازی شده است و به طور کلی ۳۲ هزار تن صادرات سیب زمینی توسط صادر کنندگان گلستانی پیش بینی می شود.

کاویانی افزود: بر اساس مصوب هیئت دولت به آن دسته از صادر کنندگان که از تاریخ ۱۹ بهمن سال ۹۳ تا کنون اقدام به صادرات سیب زمینی داشته‌اند به ازای هرکیلو صادرات ۱۵۰ تومان یارانه پرداخت می‌شود.

وی در ادامه گفت: شیوه نامه اجرایی توسط قائم مقام وزیر در امور تنظیم بازار محصولات کشاورزی به استان ابلاغ شده و مقرر شد به آن دسته از صادر کنندگان که کارت بازرگانی از استان گلستان دریافت کردند به ازای صادرات سیب زمینی یارانه دریافت کنند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان گلستان تصریح کرد: تا کنون ۱۲ نفر صادر کننده به معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قسمت مدیریت تنظیم بازار مراجعه کرده‌اند و فرم مربوطه که به پیوست شیوه نامه ابلاغ شده است را تکمیل کردند.

کیانی افزود: اطلاعات مورد نظر برای پرداخت یارانه به تهران ارسال می‌شود و تمامی استان‌ها موظف هستند تا اطلاعات صادر کنندگان را در قالب فرمتی مشخص ارسال کنند.

وی در ادامه گفت: از صادرکنندگان سیب زمینی تقاضا می‌کنیم با مراجعه به معاونت برنامه ریزی و اموراقتصادی جهادکشاورزی اطلاعات خود را تکمیل کنند تا برای تایید شدن به گمرک ارسال شود.

کیانی در رابطه با زمان پرداخت این یارانه گفت: زمانی که تمام اطلاعات از همه استان‌ها به تهران ارسال شود، وزارت خانه اقدام به پرداخت وجه می‌کند./ مهر
(یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴) ۱۴:۱۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها