جمعه / ۲۷ آذر ۱۳۹۴ / ۱۱:۵۶
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۶۲۳۱۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

فعالیت فروشگاههای زنجیره ای اروپا برای تولید غذاهای سالمتر

شرکت Tesco برای سال جدید نوشیدنی ها و غذاهای با قند کمتر را به تأمین کنندگان سفارش می دهد. این هدف گذاری در پی موفقیت در تولید محصولات سالم تر با فرمولاسیون مجدد در سه سال گذشته ایجاد شده و هم اکنون هدف کاهش قند در نوشیدنی های کودکان و نوجوانان در برنامه کار قرار گرفته است.

تیم اسمیت در حالی که از افشای برنامه های آتی خود سرباز می زند فقط به این موضوع اشاره کرد که با توجه به گزارش انجمن سلامت عمومی انگلیس (PHE) تمرکز اصلی بر کاهش میزان قند در نوشیدنی های ویژه سنین ۱۸-۴ سال می باشد.
انجمن سلامت عمومی انگلیس (PHE) در ماه اکتبر گزارش نمود که بیشترین میزان  دریافت قند در سنین ۱۸-۴ سال از نوشابه ها می باشد و در درجه بعد از بیسکوئیت، کلوچه، کیک، شیرینی و پودینگ می باشد. البته شکلات، آب میوه، ماست، بستنی، دسرهای لبنی و غلات صبحانه نیز در درجات بعد قرار دارند.
در این رابطه شرکت Tesco با توجه به سیاست دولت مبنی بر کاهش قند، چربی و نمک در رژیم های غذایی، ابتدا هدف کاهش قند در نوشیدنی های کودکان و جوانان را در برنامه خود قرار داده است.
لازم به توضیح است به این شرکت در طی سه سال اخیر میزان قند، چربی و نمک ۴۲۰۰ محصول خود را کاهش داده است و این محصولات عمدتاً شامل کورن، فلکس ها،کچاپ، ماست (سبک یونانی)، مربای توت فرنگی و ناگت جوجه می باشد.
(جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴) ۱۱:۵۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها