سه شنبه / ۳ آذر ۱۳۹۴ / ۰۹:۲۳
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۶۱۹۲۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

ابتکار محققان فارسی برای خداحافظی با سس های چرب

پنیر میکس رامک ، پنیری با قابلیت جایگزینی سس های چرب وارد بازار شد .

به گزارش فودنا ، شرکت فرآورده های لبنی رامک تولید پنیر میکس را کلید زد . به گفته مدیر عامل شرکت رامک ، تولید پنیر میکس رامک با بررسی نیازهای جاری و پنهان مصرف کنندگان و با هدف برآورده سازی این نیاز و ارائه یک محصول صد در صد سالم، طبیعی و علمی تولید شده است .
مهندس هاشم نصیری مدیر عامل شرکت رامک ، در جریان بازدید خبرنگاران از کارخانه رامک بیان داشت : رامک به عنوان یکی از بزرگترین کارخانجات تولید فرآورده های لبنی در کشور ، همواره تولید محصولات سالم ، عاری از هرگونه مواد نگهدارنده ، طبیعی ، با کیفیت و تازه را سرلوحه کار خود قرار داده است . ایشان عنوان نمودند خانواده بنده و تمامی کارکنان شرکت ، جزو مصرف کنندگان همیشگی محصولات رامک هستیم که این امر عملا خود باعث شده است در تولید محصولات با کیفیت حساسیت ویژه ای در میان تمامی کارکنان وجود داشته باشد .
ایشان در ادامه صحبت های خود عنوان داشتند که هدف متعالی این شرکت توجه به سلامت جامعه است و به همین دلیل رامک در طول دو دهه فعالیت مستمر توانسته است به عنوان یک دوست جایگاه ویژه ای در قلب و ذهن مصرف کنندگان داشته باشند و شعار رامک دوست بزرگ و کوچک نه به عنوان یک شعار ، بلکه به عنوان یک واقعیت مورد قبول عموم مصرف کنندگان است .
مدیر عامل واحد نمونه صنعتی سال 94 عنوان نمودند ، حساسیت در تولید محصولات غذایی همواره بیش از سایر عرصه های تولیدی است و این واحدها همواره زیر ذره بین نظارت ها و بازرسی های سازمان استاندارد قراردارند ، اما مهم تر از حضور بازرسان و ناظران در این عرصه ، وجدان بیدار و آگاه و احساس مسئولیت مدیران و کارکنان شرکت رامک نسبت به سلامت مردم برای رسیدن به جامعه سالم است .
مهندس حجازی معاونت بازاریابی و فروش شرکت رامک در خصوص خلق محصولات جدید عنوان نمودند : شرکت رامک همواره به عنوان یکی از اصول اساسی خود خلق محصولات جدید را به صورت مستمر در دستور کار دارد . واحد محصول و واحد تحقیقات بازار رامک نیازهای جاری و پنهان مصرف کنندگان را بررسی و مورد سنجش قرارداده و نسبت به تولید محصولات جدید اقدام می کنند . این محصولات قبل از تولید نهایی از لحاظ ذائقه مصرف کنندگان مورد بررسی و نظرسنجی قرار گرفته و محصول نهایی پس از تایید نهایی به بازار عرضه میگردد .
لذا با توجه به تغییر سبک زندگی مردم ، افزایش سرعت زندگی ، محدودیت در تامین غذای سالم ، نیاز به جایگزینی چاشنی های سالم به جای سس های تولید شده با چربی غیر اشباع ،  پنیر میکس رامک در سه نوع متفاوت و در جهت پوشش همه سلایق تولید و عرضه شده است .
مهندس حجازی در خصوص نحوه توزیع و فروش محصولات رامک عنوان داشتند که در حال حاضر شرکت رامک در 11 استان کشور به صورت مستقیم محصولات خود را به عموم جامعه عرضه می کند و در دیگر استان ها نیز نمایندگان شرکت رامک محصولات را به فروش میرسانند . ایشان عنوان داشتند در حال حاضر در حدود 500 نفر به صورت مستقیم در عرضه توزیع و فروش مشغول فعالیت میباشند که محصولات با رعایت دقیق چرخه سرمایش به صورت کاملا سالم و تازه در اختیار هموطنان قرار میگیرد .
 معاونت بازاریابی و فروش شرکت رامک در خصوص نحوه معرفی این  محصول عنوان داشتند که این محصول از طریق جراید ، خبرگزاریها ، تبلیغات محیطی ، اینترنت و وب سایت شرکت به آدرس www.ramakdairy.comو صفحات رسمی رامک در شبکه های اجتماعی به عموم جامعه معرفی میگردد و مخاطبان میتوانند از طریق وب سایت و صفحات اجتماعی رامک با محصولات و نحوه استفاده از محصولات جدید آشنا شوند .
مهندس مازندرانی معاونت اجرایی شرکت رامک درخصوص نحوه مصرف پنیر میکس عنوان نمودند این پنیر را  هم می توان با نان مصرف کرد و هم به عنوان میان وعده و یا سس برای ساندویچ ، استیک و حتی غذاهای دریایی به مصرف رساند ، ترکیب این محصول با انواع غذاها به ویژه غذاهای دریایی می تواند ذائقه افراد مشکل پسند به ویژه کودکان را اقناع کند .
تفاوت این محصولات با سایر رقبای ایرانی و خارجی آن در این است که تمام مواد تشکیل دهنده آن کاملا تازه می باشد . به عنوان مثال در پنیر میکس پاپریکا  ،  از انواع فلفل دلمه ها ی  تازه و خرد شده استفاده میگردد  در تولید این محصول همچون دیگر محصولات رامک از هیچگونه مواد نگهدارنده ای استفاده نمی شود .
ایشان در خصوص پنیر میکس پاپریکا عنوان نمودند  فلفل دلمه سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها می باشد. بر عکس همه فلفل ها، فلفل دلمه طعم تندی ندارد و سرشار از ویتامین c و ریز مغذی هایی مانند بتاکاروتنو فلاونوییدها می باشد. هر چه فلفل دلمه قرمز تر باشد آنتی اکسیدان آن هم بیشتر می باشد.(آنتی اکسیدان ها با ویروس ها و میکروب های بدن مقابله می کند).فلفل دلمه سرشار از املاح و مواد معدنی مانند آهن، مس،کلسیم،پتاسیم،فسفر، منیزیم و روی می باشد.فیبر های موجود در فلفل دلمه باعث کاهش اشتها شده و میل به پرخوری را کاهش می دهد.
همچنین مهندس مازندرانی در ادامه توضیحات خود در خصوص پنیر میکس شوید گردو عنوان نمودند ، گردو حاوی ویتامین های A,B,C,D ,E می باشد و همچنین حاوی مقادیر قابل توجهی از کلسیم، فسفر، آهن، منیزیم و پروتئین می باشد .به علت وجود چربی و امگا3 در درمان بیماری های قلبی موثر می باشد. شوید سرشار از  ویتامین c می باشد و باعث رفع چربی و هضم غذا و رفع بی خوابی می شود.اشتها آور و پاین آورنده چربی خون می باشد.
محصول پنیر میکس اکنون در دسترس خانواده ها و مصرف کنندگان قرار دارد و با ورود این محصول به چرخه بازار مصرف امید می رود گام های تازه برای تحکیم و تثبیت سلامت بیشتر مردم جامعه برداشته شود و رامک امیدوار است به عنوان یک دوست با تولید محصولات جدید و نوآوری های آتی بتواند لبخند رضایت را به چهره مصرف کنندگان عزیز بنشاند .  

(سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴) ۰۹:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها