یکشنبه / ۱ آذر ۱۳۹۴ / ۱۷:۲۲
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۱۸۶۶
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
رییس انجمن صنایع غذایی و دارویی استان مازندران:

برنامه های جانبی و معرفی مجدد واحدهای برتر استانی در نمایشگاه غذایی مازندران

به گزارش فودنا، اسماعیل خاتمی مقدم، رییس انجمن صنفی صنایع غذایی و دارویی استان مازندران گفت: نمایشگاه صنایع غذایی مازندران که از 24 الی 28 آذرماه با برنامه های جانبی اعم از نشستهای تخصصی کاربردی، معرفی تشکل ها و پنل های مردم نهاد و معفی مجدد واحدهای برتر استانی همراه خواهد بود.

رییس انجمن صنایع غذایی مازندران در این گفتگو گفت: همواره نمایشگاه ها فرصتی برای ارائه توانمندی های صنعتی می باشد و استان مازندران با توانمندی بالایی که در عرصه ی غذایی دارد، در این همنشینی صنعتی با حضور مردم، اقدام به معرفی واحدهای برتر و همچنین واحدهای سلامت محور خواهد کرد.

 خاتمی مقدم اجرای نمایشگاه را یک برنامه کاملا تخصصی برشمرد و افزود: برگزاری نمایشگاه می بایست به برنامه کاملا هوشمندانه تبدیل شود و چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی استان مازندران که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این استان در قائمشهر برگزار می شود، با برنامه های جانبی اعم از نشست های تخصصی کاربردی، معرفی تشکل های و پنل های مردم نهاد و سلامت محور همراه خواهد بود.

 وی گفت: از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه، برگزاری همایش تخصصی و فرهنگی شیر مدارس است که طبق هماهنگی ها با آموزش و پرورش امیدواریم این همایش با حضور کارشناسان صنعت شیر و فرهنگیان عزیز استان همراه گردد که نتایج آن مسلما به نفع فرزندان و مردم می باشد.

رییس انجمن صنایع غذایی درباره برنامه های ویژه برای مشارکت کنندگان نیز اضافه کرد: دوره های ایزو 22000 و همچنین الزامات و مزایای اقتصادی برند حلال در ایران و جهان از دیگر برنامه های این نمایشگاه می باشد می باشد که به ارتقا سطح دانشی صنعتگران و اهمیت برند جهانی حلال کمک شایانی می کند.

انجمن صنایع غذایی و دارویی استان مازندران، با همکاری پایگاه خبری فودنا و انجمن مهندسی کیفیت صنایع غذایی استان مازندران از تاریخ 24 الی 28 آذر 1394 از ساعت 15 الی 21 میزبان علاقمندان به بازدید از چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی که در قائمشهر برگزار می شود، خواهد بود.

نمایشگاه صنایع غذایی مازندران - قائمشهر 94 (بیلبورد) 10

نمایشگاه صنایع غذایی استان مازندران

(یکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴) ۱۷:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها