شنبه / ۲۳ آبان ۱۳۹۴ / ۰۹:۴۳
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۶۱۷۱۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

شرکت شیر پگاه فارس تنها صادر کننده منتخب نمونه لبنی استان فارس

شرکت شیر پگاه فارس برای چهارمین سال متوالی به عنوان تنهاصادر کننده منتخب نمونه لبنی استان فارس انتخاب شد.

به گزارش  فودنا ، در آیین تجلیل از صادر کنندگان برتر استان فارس که با حضور دکتر افشانی استاندارد فارس ، مهندس بازاری مدیر کل دفتر توسعه صادرات کالا سازمان توسعه تجارت ایران و جمعی از مدیران کشوری واستانی در محل اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی شیراز برگزار گردید.

 شرکت شیر پگاه فارس به عنوان تنها شرکت لبنی برای چهارمین سال متوالی به عنوان صادر کننده منتخب نمونه لبنی استان معرفی و مفتخر به دریافت لوح و تندیس گردید. انتخاب صادر کنندگان نمونه سال 94 که تنها به 14 شرکت در زمینه های مختلف اختصاص یافت بر اساس شاخصهایی چون میزان صادرات، گستردگی بازارهای هدف بهره گیری از دانش های نوین تجاری و مهارتهای فنی و تخصصی صادرات، کیفیت برند کالا و رعایت استاندارد صورت پذیرفت.

لازم به ذکر است انی شرکت علاوه بر دریافت تندیس لوح سرآمد صنایع فرآورده های شیری کشور برای دومین سال پیاپی و نشان ایمنی و سلامت محصولات از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در مراسمی نیز که به مناسبت روز جهانی غذا و دارو و در همین مکان و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان فارس برگزار گردیده بود به عنوان واحد برتر صنایع لبنی استان و واحد پیشرو د رفرهنگسازی و عرضه صبحانه سلامت معرفی گردیده بود.

(شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴) ۰۹:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها