سه شنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۳
سرویس : ماشین آلات صنایع غذایی
کد خبر : ۶۱۴۹۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس ماشین آلات صنایع غذایی
مدیر عامل نارین نهال نامی در گفتگو با فودنا گفت:

اهمیت ویژه نمایشگاه غذایی مازندران(قائمشهر) با توجه به قطب لبنیات و صنعتی استان / نارین نهال تامین کننده مواد اولیه غذایی و نماینده انحصاری ماشین آلات ایتالیایی

شرکت نارین نهال نامی، نماینده انحصاری ماشین آلات ایتالیایی جنرال دوزینگ – همچنین تامین کننده مواد اولیه صنایع غذایی می باشد که در چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی استان مازندران -که از تاریخ 24 الی 28 آذر ماه - در قائمشهر برگزار می شود حضور دارد.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، علی جوادی زاده مدیر عامل نهالین به توانمندی صادراتی خود اشاره کرد و افزود: صادرات محصولات غذایی نارین نهال نامی با برند "نهالین" به کشور سوئد نیز صادر می گردد.

 علی جوادی زاده

جوادی زاده به پتانسیل صنعت غذا در استان مازندران پرداخت و گفت: با توجه به اینکه استان مازندران و استان های همسایه، قطب اصلی غذایی مخصوصا لبنیات کشور می باشند، در نتیجه نمایشگاه در این منطقه دارای اهمیت ویژه ای می باشد فلذا نهالین حضور موثر و گسترده تر در این ناحیه را یک الزام می داند.

 

تولید آنزیم ترانس گلوتامیناز جهت بهبود کیفیت محصولات لبنی، گوشت، پخت و نان

مجموعه نهالین پس از انجام مطالعات گسترده، بهره گیری از تجارب ارزشمند اساتید برجسته دانشگاه شهید بهشتی و با توجه به شناخت کاستی های موجود در صنعت، اقدام به تامین آنزیم ترانس گلوتامیناز از یکی از بزرگترین تولید کنندگان این آنزیم جهت بهبود کیفیت محصولات در لبنیات، گوشت و پخت و نان کشور نموده است، که با این دستاورد و توانمندی در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی استان مازندران(قائمشهر) حضوری پر رنگ خواهیم داشت.

 

مهمترین مشکل امروز صنعت کاهش هزینه تولید بجای ارتقا کیفیت

مهمترین مشکل امروز صنعت تلاش برای کاهش هزینه نهایی محصولات، بجای ایجاد برندینگ، نوآوری و افزایش کیفیت، که پتانسیل توانایی افزایش قیمت را در پی خواهد داشت، می باشد که در نهایت منجر که کم شدن کیفیت نیز گردیده است

در پایان بر خود لازم می دانم از مجموعه فودنا، برای تدارک و برگزاری چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی استان مازندران تشکر فراوان نمایم.

 

فراخوان ثبت نام نمایشگاه صنایع غذایی مازندران + دوره های رایگان ویژه مشارکت کنندگان

چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی استان مازندران، از تاریخ 24 الی 28 آذر از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های استان مازندران واقع در قائمشهر جنب پل تلار برگزار می گردد.

(سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴) ۱۰:۱۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها