سه شنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۴ / ۰۸:۵۲
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۱۲۱۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
مدیر اجرایی نمایشگاه صنایع غذایی مازندران در گفتگو با روزنامه حرف اعلام کرد:

برنامه های جانبی موثر در چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی مازندران

علی اکبر علیان نژادی مدیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی استان مازندران درباره چگونگی اجرایی شدن اصول مذکور در نمایشگاه صنایع غذایی مازندران که از 24 الی 28 آذر برگزار می گردد، به خبرنگار روزنامه استانی حرف اعلام کرد: برآنیم که با تفکراتی جدید برنامه هایی را به عنوان برنامه های جانبی موثر در این نمایشگاه برگزار کنیم.

علیان نژادی در تشریح برنامه های این نمایشگاه گفت: برگزاری دوره ایزو 22000 برای مشارکت کنندگان در برنامه ها و دستور کار قرار دارد که در حین معرفی محصول های نوین در نمایشگاه بتوانند دانش نوین ایمنی مواد غذایی را کسب نمایند. این دوره در 2 روز از ساعت 14 الی 18 بیست چهارم و بیست و پنجم آذرماه در سالن همایش های نمایشگاه برگزار می گردد.

وی افزود: برنامه ی موثر و بزرگ بعدی را به اهمیت برند حلال با عنوان "الزامات و مزایای برند حلال در اقتصاد داخلی و جهانی" اختصاص داده ایم که با حضور دکتر فخاری مدیریت موسسه حلال جهانی همزمان با این نمایشگاه برگزار خواهد شد .

مدیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی استان مازندران تصریح کرد: این دوره نیز به دانش مزایای حلال در اقتصاد و فروش کمک شایانی خواهد کرد، دوره الزامات و مزایای برند حلال در اقتصاد داخلی و جهانی، قرار است طی 4 ساعت از ساعت 13 الی 17 در روز 26 آذر در محل سالن همایش های نمایشگاه برای مشارکت کنندگان برگزار گردد و به حضار گواهینامه پایان این دوره اعطا می گردد و حتی امکان ثبت نام ارزیاب حلال برای علاقمندان نیز فراهم گردیده است.

وی در خصوص دیگر برنامه های چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی استان مازندران  با بیان اینکه سومین برنامه ما به توسعه روابط اقتصادی اختصاص دارد در خصوص شرکت کنندگان این برنامه اظهار داشت: حضور رییس مجمع واردات ایران و رییس هیات مدیره‌ی انجمن واردکنندگان مواد غذایی و آشامیدنی در نمایشگاه در یکی از روزها که احتمالا 27 آذر است اختصاص خواهد یافت که با هماهنگی انجمن صنایع غذایی مازندران و انجمن کیفیت صنایع غذایی این دیدار و نشست مشترک انجام خواهد شد.

مدیر اجرایی این نمایشگاه با بیان اینکه نمایشگاه های صنایع غذایی وقتی به آخر سال نزدیک می شود رویکرد فروش پیدا می کند تصریح کرد: آخر فصل پاییز یاداور شب زیبا و خاطره انگیز یلدا برای همه ی مردم ایران است و برنامه های ویژه مردمی را برای استقبال از یلدا در نظر داریم که اجرای برنامه های شاد رادیویی، قرعه کشی های مردمی و برنامه های متعدد دیگر است که در زمان خودش اعلام و انجام خواهیم داد.

مدیر مسئول فودنا در سوال خبرنگار حرف مبنی بر عوامل موفقیت نمایشگاه صنعت غذا به عنوان نمایشگاهی معتبر گفت: مسلما شرط اول موفقیت تلاش خود مجموعه اجرایی برای ایجاد بستر مناسب برای ویترین توانمندی صنعت غذا است ولی در عین حال انتظار همراهی موثر شرکت های بخش خصوصی، مسئولان و تاثیرگذاران بخش دولتی و جامعه دانشگاهی است که امیدواریم محقق گردد.

وی استان مازندران را استانی بسیار توانمند و تاثیر گذار در عرصه ی اقتصادی دانست و گفت : مازندران  نقش افتخار آمیز فرا‌مرزی را نیز ایفا می کند که باید جایگاه رفیعش را همه در قالب نمایشگاه ببینند.

علیان نژادی در تقدیر از حامیان برپایی این نمایشگاه گفت: از انجمن صنایع غذایی و دارویی استان مازندران بخصوص هیات مدیره توانمند و همچنین دکتر خاتمی کمال تشکر و قدردانی را داریم که همواره با نگاهی دقیق و آینده بین از ما حمایت کرده اند و تلاش خواهیم کرد که در کنار هم بتوانیم نمایشگاهی در خور صنعت و مردم عزیز استان با حضور صنعت غذایی ایران برگزار نماییم.

شایان ذکر است چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی استان مازندران در محل دائمی نمایشگاه های مازندران در قائمشهر از تاریخ 23 الی 27 آذر میزبان تمامی علاقمندان و صاحبان صنایع و مسئولان و دانشگاهیان می باشد.

(سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴) ۰۸:۵۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها