سه شنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۴ / ۰۸:۲۱
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۶۱۲۱۰
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی
افتخاری دیگر برای پگاه آذربایجان شرقی

نشان سیب سلامت برای شیر غنی شده با ویتامین 3D

به گزارش فودنا، نشان سیب سلامت برای تولید محصول شیر پاستوریزه غنی شده با ویتامینD3 توسط وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ، نماینده سازمان جهانی خواروبار ملل متحد (فااو ) و رئیس سازمان غذا و داروی کشور به شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی اهداء گردید .

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، 26 محصول غذایی در همایش روز جهانی غذا با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسوولان بهداشتی و اقتصادی کشور، نشان ایمنی و سلامت دریافت کردند. 

داشتن حداقل ترکیبات و عوامل مخاطره آمیز از قبیل نمک و اسیدهای چرب، بهبود ارزش تغدیه ای فرآورده و استفاده از مواد افزودنی و مواد اولیه از معیار های محصولات واجد شرایط دریافت این نشان است.

محصولات و فرآورده هایی که نشان ایمنی و سلامت را دریافت می کنند؛ حداقل سه بار در سال مورد پایش وزارت بهداشت قرار می گیرند. همچنین در حاشیه این همایش، نمایشگاهی از افتخارات و نمونه محصولات فراسودمند شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در معرض دید بازدیدکنندگان و سفرای کشورهای مختلف قرا گرفت .

پگاه 2

وزیر بهداشت: آینده بازار دست کسانی است که درستکار باشند

در این همایش که به مناسبت شانزدهم  اکتبر برابر با 25 مهر ماه « روز جهانی غذا »  در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد؛ دکتر هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ابتدا با بیان این موضوع که مردم انتظار تحول در حوزه غذا دارند و باید در این زمینه دستگاه های متولی وظایف خود را به درستی انجام دهند ؛ تصریح کرد: سلامت در دولت تدبیر و امید یکی از اولویت های مهم بوده و امیدواریم پس از اجرایی شدن برجام، دیگر مشکلات این حوزه حل شود.

وی ادامه داد: ارزیابی یک ساله من از این حوزه کارنامه خوبی نیست و امیدوارم مردم در این زمینه مشارکت بیشتری داشته باشند و  آینده بازار در دست کسانی است که درستکار باشند و کیفیت را سرلوحه کار قرار دهند و به سودهای کوتاه مدت توجه نکنند؛

وی در پایان تاکید کرد: در دوران پساتحریم که بزودی شاهد آن خواهیم بود، حتما باید دستگاه های نظارتی به کیفیت محصولات بپردازند. 

(سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴) ۰۸:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها