پنج شنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۹
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۶۱۱۰۷
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

لپه در آستانه محرم 15 درصد گران شد+نرخ اقلام تکایا درعمده فروشی

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی با اشاره به افزایش 15 درصدی قیمت لپه ، گفت: هر کیلوگرم از این محصول در آستانه ماه محرم 5 هزار و 500 تا 7 هزار 800 تومان به فروش می‌رسد.

 قیمت هرکیلوگرم لپه در آستانه ماه محرم 15 درصد افزایش یافت. محمد آقا طاهر، رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی در گفتگو با تسنیم، در این ارتباط اظهار کرد: متاسفانه روال بدی در کشور ما وجود دارد، که با افزایش تقاضای یک محصل در بازار مصرف، قیمت آن افزایش می‌یابد، بر این اساس قیمت هرکیلوگرم لپه با توجه به افزایش تقاضای این محصول در ماه محرم، 15 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت این محصول از 2 هفته قبل آغاز شده است، افزود : برخی دلیل این امر را سرمازدگی محصول نخود می‌دانند، اما متاسفانه دلیل این افزایش قیمت، منفعت‌ طلبی برخی افراد است.

مقام مسئول بنکدارن مواد غذای، تصریح کرد:  قیمت هرکیلوگرم لپه درعمده فروشی‌ها 5 هزار و 500 تا 7 هزار 800 تومان با توجه به کیفیت آن به فروش می‌رسد. 

آقا طاهرگفت: قیمت عمده فروشی برنج دانه بلند هندی 4 هزار 100 تا 4 هزار 800 تومان و برنج دانه کوتاه هندی حدود هزار تومان ارزان تر است.

وی در پایان تاکید کرد: روغن حلب 5 کیلوگرمی نیز 19 هزارو 500 تومان و روغن 900 سی‌سی با توجه به برند آن  4 هزار 100 تا 4 هزار 700 تومان به فروش می رسد که تغییر قیمتی با گذشته ندارد.

تسنیم

(پنج شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴) ۱۰:۱۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها