یکشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۴ / ۱۳:۲۰
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۱۰۱۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

مشارکت ایران در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی آنوگا کلن آلمان

شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: سی و سومین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی آنوگا کلن با مشارکت جمهوری اسلامی ایران روز گذشته آغاز بکار کرد.

 به نقل از شرکت یادشده، شرکت سهامی نمایشگاهها به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران با 22 شرکت ایرانی که از تولیدکنندگان و صادر کنندگان برجسته کشور محسوب می شوند در فضایی به مساحت 580 مترمربع حاضر شده اند.
براساس این گزارش، فضای نمایشگاهی با طراحی لوگو شرکت سهامی نمایشگاهها و اجرای غرفه ای برجسته برای اولین بار در این نمایشگاه مشارکت دارد.
برپایه گزارش محمدرضا علوی مدیر اعزامی شرکت سهامی نمایشگاهها مستقر در پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه، شعار پیش بینی شده طعم طبیعت نام دارد و از دهم تا چهاردهم اکتبر 2015 (برابر با 18 تا 22 مهرماه سال جاری)در مرکز نمایشگاهی کلن کشور آلمان دایر است.
امسال در نمایشگاه مواد غذایی کلن آلمان حدود هفت هزار شرکت خارجی از یکصد کشورجهان به ارایه محصولات غذایی خود پرداخته اند.
بازارهای هدف صادرات محصولات غذایی ایران را کشورهای منطقه ای همچون افغانستان، آسیای میانه و عراق تشکیل می دهند.
عراق به عنوان بزرگ ترین مشتری انواع محصولات کشاورزی ایران اعم از محصولات زراعی، باغی، دامی و غیره محسوب می شود، علاوه بر ماست،دوغ، شیر، خامه، شیر خشک اطفال و صنعتی هم از اقلام لبنی صادراتی ایران به این کشور است.
همچنین در میان محصولات کشاورزی صادراتی در بخش زراعی و باغی عراق رتبه نخست را در بین مشتریان محصولات ایرانی دارد، هندوانه، سیب درختی، خربزه، کیوی، انواع خرما، چای سیاه، سیب زمینی، گوجه فرنگی، پیاز و موسیر، کلم قرمز و سفید و انواع خیارترشی از کشورمان به عراق صادر می شود.
انواع محصولات باغی از جمله پرتقال، به، زردآلود، گیلاس، گردو، شلیل و غیره نیز از جمله محصولات صادراتی بخش کشاورزی است که عراق بزرگ ترین مشتری آنها به شمار می رود.
(یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴) ۱۳:۲۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها