یکشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۴ / ۰۸:۵۱
سرویس : چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
کد خبر : ۶۰۹۹۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی

آبلیموهای تقلبی امنیت غذایی مردم را به خطر می‌اندازد

عضو کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید آبلیموهای تقلبی امنیت غذایی مردم را به خطر می اندازد، گفت: سازمان‌های نظارتی باید شرکت‌های متخلف را شناسایی کرده و با آنها برخورد کنند.

رحمت الله نوروزی با بیان اینکه ایران درصنایع تبدیلی ضعیف است، گفت: با توجه به تولید محصول لیمو در باغات استان های شمالی و جنوبی کشور توانمندی تولید محصول سالم و حتی صادرات آن به خارج از کشور وجود دارد.

نماینده مردم علی آباد کتول درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت بهداشت، تعزیرات حکومتی و دستگاه های مرتبط باید نظارت کافی و لازم را بر کارخانه های تولید آبلیمو داشته باشند، افزود: متاسفانه در برخی از این کارخانه ها به جای استفاده از لیموی طبیعی از مواد اسیدی استفاده می شود که مستقیما سلامتی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد.
 

برندسازی و وجود صنایع تبدیلی به ارتقای کیفیت محصولات کمک می کند

نوروزی با اشاره به راه افتادن سونامی سرطان در کشور ادامه داد: تولید محصولات تقلبی یکی ازعواملی است که در این زمینه تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه برندسازی و وجود صنایع تبدیلی به ارتقای کیفیت محصولات کمک می کند، تصریح کرد:با برندسازی محصولات اصیل از تقلبی شناسایی می شوند و مردم انتخاب بهتری خواهند داشت.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید آبلیموهای تقلبی امنیت غذایی مردم را به خطر می اندازد،اظهارداشت: سازمان های نظارتی باید شرکت های متخلف را شناسایی کرده و با آنها برخورد کنند.
(یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴) ۰۸:۵۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها