شنبه / ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۰:۲۲
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۰۵۳۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
گزارش از برگزاری 4 روزه نمایشگاه شیرینی و شکلات

چهاردهمین نمایشگاه با استقبال بی نظیر بخش خصوصی در کانون توجه مسئولان و مقامات دولتی

به گزارش روابط عمومی انجمن شیرینی و شکلات، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات در حالی شروع بکار کرد که با حضور بیش از 360 شرکت خارجی و داخلی همراه بود

افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات با حضور نایب اول مجلس شورای اسلامی جناب آقای ابوترابی همراه شد که 23 آذر رای ساعت 10 صبح انجام شد.
روز دوم نمایشگاه وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در سالن 38 از سالن های تحت پوشش چهاردهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات از جدیدترین دستاوردها و تولیدات این صنعت آشنا شد، در ضمن اینکه از نزدیک مشکلات تولید را از زبان صنعتگران شنید و برای رفع موانع تولید اعلام همکاری بیشتر کرد.
روز سوم حضور معاون وزیر جهاد و کشاورزی از نمایشگاه بازدید و در دفتر ستاد با حضور فعالان و هیات مدیره انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات به بحث و بررسی مشکلات عرصه تولید پرداختند.
روز چهارم حضور معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و داروجناب آقای دکتر دیناروند و همچنین جناب آقای هدایت حسینی در دفتر ستاد با بحث و بررسی مشکلات مرتبط با سازمان و صنعت پرداخته شد و قول مساعد برای تنظیم جلسات بیشتر با کارشناسان را دادند.
طی زمان برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات کانون توجه مسئولان و مقامات دولتی و بخش خصوصی قرار گرفت که این حضور ها نوید  تصمیمات خوب صنعتی را به انجمن داد.
در ضمن اینکه در طی زمان اجرایی این نمایشگاه میزبان رفت و آمدهای اعضای اتاق بازرگانی قرار گرفت که امیدواریم این حضور نتایج بزرگی را برای صنعت داشته باشد.
(شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴) ۱۰:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها