چهارشنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۰:۲۲
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۶۰۵۰۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس شیرینی و شکلات
سجاد قنبری درویش مدیرعامل شرکت صنایع غذایی درویش:

معماری صنایع غذایی در شرکت درویش حرف اول را می‌زند

صنایع غذایی درویش که در سال ۱۳۵۱ توسط زنده‌یاد صفر قنبری درویش تاسیس شده، اینک در چهارمین دهه فعالیت خود با مدیریت دانش مدار سجاد قنبری درویش تبدیل به یک برند مورد اعتماد و پرطرفدار در صنعت شیرینی و شکلات ایران شده و مشتریان وفاداری برای انواع کیک لایه‌ای و رولتی، انواع شکلات و کلوچه و دیگر محصولات خود دست و پا کرده است.

 صنایع غذایی درویش که در سال ۱۳۵۱ توسط زنده‌یاد صفر قنبری درویش تاسیس شده، اینک در چهارمین دهه فعالیت خود با مدیریت دانش مدار سجاد قنبری درویش تبدیل به یک برند مورد اعتماد و پرطرفدار در صنعت شیرینی و شکلات ایران شده و مشتریان وفاداری برای انواع کیک لایه‌ای و رولتی، انواع شکلات و کلوچه و دیگر محصولات خود دست و پا کرده است. این شرکت خوشنام که در تبریز و تهران به تولید و کارآفرینی اشتغال دارد، می‌خواهد در آینده نزدیک با ورود به بازار نوشیدنی‌ها سبد محصولات‌اش را تکمیل کند. 

سجاد قنبری درویش، مدیرعامل شرکت صنایع غذایی درویش در گفت‌وگو با «اقتصاد و نمایشگاه» نقطه قوت صنایع غذایی درویش را معماری صنایع غذایی و توجه به تولید محصول نوآورانه دانسته و معتقد است تمامی مبانی مهندسی ارزش در شرکت درویش رعایت و اجرا می‌شود. وی با بیان اینکه شرکت درویش با توجه به اهمیت معماری صنایع غذایی کیک چندلایه مثلثی را تولید کرده است که برای اولین بار در نمایشگاه امسال رونمایی می‌شود، همچنین به تولید بیسکو کیک اشاره کرده و توضیح می‌دهد که ترکیب نوآورانه‌ای از بیسکویت و کیک به منظور تنوع بخشی به محصولات و افزایش لذت بصری به مشتریان ارائه می‌شود. این گفت‌وگو را بخوانید.

محصولات شما با چه برندی وارد بازار می‌شود؟
نخودی نمکی، سهند، یوکو، رویال، هلنا، ویتامک و تاگو
 جدیدترین محصولی که وارد بازار کرده‌اید کدام است؟
یوکو نمونه جدیدی از محصولات ما است که ترکیبی از انواع اسباب‌بازی و ابزار سرگرمی و محصولات غذایی خود را برای کودکان تدارک دیده‌ایم. همچنین کیک چندلایه مثلثی برای نخستین بار وارد بازار می‌شود.
 چه مسائلی را در تولید بیشتر رعایت می‌کنید؟
سیاست و هدف ما کیفیت بخشی محصولات غذایی است و در کارخانه واحد تحقیق و توسعه فعال داریم تا با توجه به معماری صنایع غذایی در جهان کار نوآورانه کرده و کیفیت بخشی به لذت بصری و تنوع بخشی به محصولات را در دستور کار قرار داده‌ایم.
 شرکت شما چه مزیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد؟
اتحاد و یکی بودن مهم‌ترین عاملی است که میان کارکنان شرکت درویش دیده می‌شود. ما در واحد تحقیق و توسعه علاوه بر بازاریابی به غنی‌سازی شغلی و حرفه‌ای کارکنان توجه کرده و برنامه‌های متعدد و خاصی از جمله دوره‌های مهارت آموزی، انگیزش‌های شغلی و توسعه روابط عمومی برای کارکنان داریم تا تعامل مطلوبی بین کارخانه و مصرف‌کننده ایجاد شود.
 برای گسترش فعالیت‌های خود چه برنامه‌ و طرح‌های توسعه‌ای را در دست اقدام دارید؟
در حال حاضر سبد کالای ما شامل شیرینی و شکلات است که می‌خواهیم در صنایع نوشیدنی نیز وارد شده و سبد کالای خود را تکمیل کنیم.
 چه گواهی‌نامه‌ها و استانداردهای ملی و بین‌المللی کسب کرده‌اید ؟
ایزو ۲۲۰۰۰ و ایزو ۱۴۰۰۰
 به کدام کشورها صادرات دارید؟
به عراق، افغانستان، ترکمنستان، آذربایجان، تاجیکستان و از طریق دفتر دبی به کشورهای آفریقایی و حوزه خلیج‌فارس صادرات داریم.
 چه برنامه ای برای افزایش صادرات خود دارید؟
اعضای واحد تحقیق و توسعه ما در بخش صادرات به تناوب به کشورهای دیگر سفر کرده و بازار آن کشورها را بررسی می‌کنند تا با توجه به توان مالی و علایق مردم آن کشورها محصولات خود را تولید و به بازار ارائه کنیم.
در همین راستا برای کودکان کشور آذربایجان تصویر شخصیت کارتونی محبوب آنها را بر روی محصولات خود چاپ کرده و وارد بازار مصرف آن کشور کرده‌ایم.
(چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴) ۱۰:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها