شنبه / ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۰:۵۹
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۶۰۳۸۹
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی
به همت شرکت مجتمع صنایع تولیدی گوشت پویا پروتئین

برگزاری دوره آموزشی آشنایی و بازدید از خطوط تولید

به گزارش فودنا، شرکت مجتمع صنایع تولیدی گوشت پویا پروتئین دوره آموزشی آشنایی و بازدید از خطوط تولید را با حضور دانشجویان رشته علوم و صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ 17شهریورماه 94 برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع تولیدی گوشت پویا پروتئین، دوره آموزشی آشنایی و بازدید از خطوط تولید با حضور  دانشجویان رشته علوم و صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ 17 شهریورماه 94 به میزبانی کارخانه پویا پروتئین توسط این شرکت برگزار شد.
 
آاسماعیل راسته، مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی گوشت پویا پروتئین هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش دانشجویان رشته علوم و صنایع غذایی بیان کرد و افزود: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقای کیفی و علمی دانشجویان صنعت صنایع غذایی، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.
 
راسته درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی گفت: مجتمع صنایع تولید گوشت پویا پروتئین مجموعه‌ای پویا و سرزنده است که برنامه‌ای جز اعتلای سطح کیفی مواد غذایی و سلامت هم‌میهنان عزیزمان ندارد، لذا برای رسیدن به این مهم لزوم ایجاد ارتباط میان دانشگاه و صنعت امکان ایجاد تعاملی پایدار و رشد سریع‌تر صنعت را با استفاده از دانش روز خواهد داشت و این امر میسر نخواهد شد مگر با استفاده از نیروهای جوان و آتیه‌دار این مرز و بوم .
 
وی مدیران این دوره آموزشی آشنایی و بازدید از خطوط تولید را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار کرد: سرکار خانم مهندس ایوبی و آقای دکتر بابان همگی از متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقای سطح دانش شرکت‌کنندگان باشند.
 
مدیرعامل مجتمع صنایع تولیدی گوشت پویا پروتئین در پایان به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: این مجموعه در نظر دارد نسبت به تدوین برنامه‌ای مدون برای این گونه بازدیدها و آشنایی دانشجویان رشته صنایع غذایی با استانداردهای روز اروپا که مورد استفاده در خطوط تولید این مجموعه است، امکانات لازم را فراهم آورد .
 
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت مجتمع صنایع تولیدی گوشت پویا پروتئین به نشانی www.pooyaprotein.com  یا صفحه اینستاگرام  pooyaprotein  مراجعه کنند.
(شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴) ۱۰:۵۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها