پنج شنبه / ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۳:۳۶
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۹۹۰۷
گزارشگر : ۱۰۳۰
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
مدیرعامل گروه صنعتی نگین نادری:

با حضور فعال در نمایشگاه آی فود، زمینه رشد و توسعه را فراهم نمایید

مدیرعامل گروه صنعتی نگین نادری گفت: با حضور فعال در آی فود، ضمن معرفی محصولات تولیدی در نمایشگاه، زمینه های رشد و توسعه را فراهم نمایید.

سرکار خانم مهندس نجمه تاجگردون در گفت و گو با فودنا گفت: ما به منظور معرفی بیشتر محصولات متنوع نادری و توزیع گسترده آن در سطح استان خراسان رضوی در نمایشگاه آی فود شرکت می کنیم.
وی با بیان اینکه مشهد از جایگاه ویژه ای برخوردار است، گفت: لازمست فعالیت گسترده تری در توزیع محصولات در استان صورت گیرد و ما نیز جهت بهره وری حداکثری از حضور در نمایشگاه برنامه ریزی نموده ایم تا با پتانسیل های موجود استان در جهت بازارهای مصرف آشنا شویم و برای جذب آنان برنامه ریزی نماییم.
مدیرعامل گروه صنعتی نگین نادری ادامه داد: در حال حاضر محصولات متنوع نادری در مراکز استان ها و اکثر شهرستان های کشور از طریق نمایندگان توزیع می شود و علاوه بر آن در زمینه صادرات محصولات خود نیز موفق بوده است.
وی حفظ کیفیت محصول و ارتقاء آن به نحوی که موجبات رضایت کامل مشتری و مصرف کننده را فراهم نماید را استراتژی این شرکت نام برد.
خاطرنشان می شود مجتمع صنایع غذایی نادری مشتمل بر پنج شرکت تحت پوشش به نام های شرکت تولیدی نادریان فرد، شرکت تولیدی نگین ناب، گروه صنعتی نگین نادری، شرکت نگین نادر شمال و شرکت توزیع و پخش نادری با برند نادری می باشد که سوابق آن بالغ بر پنجاه و پنج سال بوده و در زمینه انواع کلوچه، کیک، ویفر، بیسکوئیت، شکلات، غله حجیم شده، چای و ... به فعالیت اشتغال دارد و برای نهمین سال متوالی به عنوان صادرکننده نمونه و برتر استان گیلان شناخته شده است.  

(پنج شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴) ۱۳:۳۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها