چهارشنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۴ / ۱۱:۳۳
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۵۸۸۴۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

دولت همانقدر که بر افزایش قیمت نان اصرار دارد بر کیفیت هم نظارت کند

عضو کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس گفت: موضوع آزادپز شدن نانوایی ها شامل دو بخش یعنی افزایش قیمت و در کنار آن بهبود کیفیت نان بود که متاسفانه دولت فقط به اجرای بخش اول اکتفا کرده و کیفیت ها رضایت بخش نیست.

علی ایرانپور ،با انتقاد ازاینکه همسو با افزایش قیمت ها کیفیت نان تفاوت چندانی نکرده است،گفت: موضوع آزادپزشدن نانوایی ها شامل دو بخش یعنی افزایش قیمت و درکنار آن بهبود کیفیت نان بود که متاسفانه دولت فقط به اجرای بخش اول اکتفا کرده است.

نماینده مردم مبارکه درمجلس شورای اسلامی افزود:بخش اول یعنی آزاد شدن نرخ و گرانی نان برای دولت مهم بود و این بخش اجرایی شد،اما درمورد قسم دوم یعنی کیفیت نان  اتفاق خاصی رخ نداده است.

افزایش قیمت‌ها تناسبی با ارتقای کیفیت نان ندارد


عضوکمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس تصریح کرد:با توجه به اینکه درماه مبارک رمضان قرار داریم و در این ایام قوت غالب مردم  نان است،متاسفانه با وجود گران شدن نان کیفیت ها خیلی فرق نکرده و این افزایش قیمت‌ها تناسبی با ارتقای کیفیت نان ندارد.

ایرانپور گفت:انتظار ما این بود که دولت همانقدر که برافزایش قیمت ها اصرار دارد،بر بهبود و ارتقای کیفیت نان و نظارت دراین باره هم اصرار و اهتمام جدی از خود نشان می داد.

این نماینده مردم درمجلس نهم ادامه داد: متاسفانه این کار صورت نگرفته و علی رغم افزایش قیمت نان کیفیت‌ها رضایت بخش نیست و مردم گلایه مندند.


مصوبه افزایش 10 درصدی لبنیات دست‌مایه گرانی‌های بی رویه نشود

وی در ادامه در ارزیابی بازاررمضان و وضعیت قیمت کالاهای اساسی مصرفی مردم ،اظهارداشت: وضعیت نسبی تا حدودی بهتر از سالهای قبل است و این موضوع در زمینه قیمت گوشت و مواد پروتئینی محسوس تر است و می توان گفت قیمت این کالاها افزایش شدیدی نداشته است.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس درپایان با اشاره به مصوبه اخیر هیئت دولت مبنی برافزایش 10 درصدی قیمت لبنیات،تصریح کرد: امیدواریم این موضوع بهانه ای به دست عده ای از افراد ندهد تا در ایام ماه مبارک رمضان که مصرف مواد لبنی بیشتر است،قیمت‌ها را بیشتر از آنچه مصوب شده افزایش دهند.
(چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴) ۱۱:۳۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها