چهارشنبه / ۳ تیر ۱۳۹۴ / ۱۱:۱۶
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۸۶۶۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

امضا تفاهم نامه همکاری سازمان غذا و دارو و انجمن علوم و صنایع غذایی

تفاهم نامه همکاری بین سازمان غذا و دارو و انجمن علوم و صنایع غذایی ایران در سازمان غذا و دارو به امضا رسید.

 تفاهم نامه همکاری بین سازمان غذا و دارو و انجمن علوم و صنایع غذایی ایران با حضور دکتر هدایت حسینی، مدیرکل نظارت بر فرآورده های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو و مسئولین انجمن علوم و صنایع غذایی ایران و دیگرمسئولین اداره غذا برگزار شد.
این تفاهم نامه همکاری با امضا دکتر دیناروند، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو و دکترعزیزی، مدیرعامل انجمن علوم و صنایع غذایی می باشد.
دکتر حسینی در این جلسه گفت: در این تفاهم نامه قرار است برنامه های مشترک به ویژه در بحث فرهنگ سازی غذای سالم، برچسب گذاری و غیره صورت گیرد.
وی افزود: از انجمن درخواست کرده ایم محصولاتی را که شایسته دریافت نشان ایمنی و سلامت شناسایی و به سازمان غذا و دارو معرفی کنند تا در مسیر سریعتری برای دریافت نشان ایمنی و سلامت قرار دهیم.
مدیرکل نظارت بر فرآورده های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: از دیگر مواردی که در این تفاهم نامه آمده است، برگزاری همایش های ملی و بین المللی، آموزش های تخصصی و کنگره می باشد.
دکتر حسینی خاطر نشان کرد: درجه بندی واحدهای تولیدی، ایجاد سیستم های مدیریت ایمنی مواد غذایی، نظارت در عرضه، تدوین آیین نامه ها و دستورالعمل ها، استفاده از ظرفیت های علمی و توانمندی های اجرایی و دیگر موارد از دیگر مواردی است که در این تفاهم نامه همکاری اجرایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: انجمن علوم و صنایع غذایی با توجه به فراگیری که در بین فارغ التحصیلان این رشته و هم در بین صاحبان این صنایع دارد امیدواریم بتوانیم از پتانسیل های این انجمن استفاده کنیم و ضمن اینکه سازمان هم یکسری از امکانات و توانمندی ها را در اختیار این انجمن قرار می دهیم تا در نهایت بتوانیم هم افزایی ها و هماهنگی های بیشتری را با یکدیگر داشته باشیم.

(چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴) ۱۱:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها