سه شنبه / ۲ تیر ۱۳۹۴ / ۱۱:۱۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۸۶۲۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

سه واحد قنادی غیر مجاز در اصفهان پلمب شد

رئیس اتحادیه گز و شیرینی اصفهان گفت: سه واحد قنادی غیر مجاز در طول ماه رمضان به دلایلی از جمله استفاده از روغن چند بار مصرف و رعایت نکردن بهداشت فردی پلمب شد.

مهدی رهگذر  اظهار داشت: از زمان آغاز ماه مبارک رمضان طی بازرسی هایی که از قنادی ها انجام گرفت ، سه واحد غیر مجاز پلمب و ۴۵ قنادی به علت تخلفات، تذکر شفاهی دریافت کردند.

وی بیان داشت: تعدادی از واحدهای قنادی هم اجازه تولید شیرینی به آنها داده نشد و تنها حق توزیع دارند.

رئیس اتحادیه گز و شیرینی اصفهان بیان داشت: هر سال شاهد عرضه زولبیا و بامیه در واحدهایی غیر از قنادی ها از جمله سوپر مارکتها و حتی نان خشکی‌ها هستیم.

وی اعلام کرد: در حال حاضر هر کیلو زولبیا و بامیه ۹ هزار تومان عرضه می شود در صورتی که قیمت پیشنهادی به اتاق اصناف ۹ هزار و ۵۰۰ تومان بود که به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان موافقت شد زولبیا و بامیه با قیمت کمتر به دست مردم برسد.

رهگذر بیان داشت: زولبیا و بامیه تنها در ماه مبارک رمضان با این قیمت به فروش می‌رسد و در ایامی غیر از ماه مبارک با قیمت کیلویی ده هزار تومان و یا بیشتر به فروش می رسد.

وی گفت: در حال حاضر۷۰۰ تا ۸۰۰ واحد قنادی تحت پوشش اتحادیه گز و شیرینی هستند و بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ واحد نیز در حال دریافت، پروانه کسب از اتحادیه اند.

رئیس اتحادیه گز و شیرینی اصفهان گفت: هم اکنون ۵ بازرس تحت پوشش اتحادیه فعالیت می کنند و بین ۱۰ تا ۱۵ کمک بازرس نیز وجود دارد.
 

وی با اشاره به تعداد اندک بازرسان و محدودیت اتحادیه در این زمینه بیان داشت: در بسیاری موارد در سه خیابان و مکان مختلف اعلام تخلف شده اما با توجه به محدودیت بازرسی امکان بازدید و نظارت همزمان روی تمام این اماکن متخلف وجود نداشته است.

 

مهر

(سه شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴) ۱۱:۱۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها