سه شنبه / ۲ تیر ۱۳۹۴ / ۱۰:۳۱
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۸۶۱۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

نامه وزارت جهادبه سازمان میادین/جلوی عرضه میوه‌های قاچاق رابگیرید

یک مقام مسئول در وزارت جهادکشاورزی گفت: اخیرا در این وزارتخانه نامه‌ای به سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری نوشته‌ایم و از آنان خواسته‌ایم اگر با توزیع میوه‌های قاچاق مواجه شدند، مانع این کار شوند.

مدیر کل دفتر میوه‌های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه وزارت جهادکشاورزی به وزارت کشور و استانداری‌های استان‌های مرزی اعلام و درخواست کرده جلوی واردات میوه گرفته شود، اظهارداشت: ما به تمامی دستگاه‌های مربوطه اعلام کرده‌ایم که واردات غیرقانونی به زیان کشور است.

ابوالقاسم حسن‌پور با اشاره به اینکه همراه واردات غیرقانونی میوه آفات وارد کشور می‌شوند و تولید داخلی را به خطر می‌اندازند، گفت: اخیرا ما نامه‌ای نیز به سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری نوشته‌ایم و از آنان خواسته‌ایم اگر با توزیع میوه‌های قاچاق مواجه شدند، مانع این کار شوند.

این مقام مسئول در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون چنین اتفاقی در میادین میوه و تره‌بار تحت نظر سازمان میادین اتفاق افتاده است؟ گفت: خیر، تاکنون چنین موردی نبوده است اما ما درخواست کرده‌ایم اگر در آینده چین اتفاقی افتاد، مسئولان از آن جلوگیری کنند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا سازمان میادین پاسخی به این نامه داده است؟ گفت: خیر، زیرا وزارت جهاد کشاورزی به تازگی این نامه را ارسال کرده است. ‌‌‌

 

مهر

(سه شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴) ۱۰:۳۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها