شنبه / ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۳:۳۲
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۵۸۵۳۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

تقدیر معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران از مدیرکل شیلات گلستان

معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران از مدیرکل شیلات گلستان بخاطر اتمام بموقع کانال آبرسان از دریا به مجتمع پرورش میگوی گمیشان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، متن لوح تقدیر اهدایی دکتر "حسن صالحی" به سید "جواد قدس علوی" به شرح ذیل است:
"بی تردید توسعه پایدار و مسولانه فعالیت تکثیر و پرورش میگو در آن استان در سالی که با منویات مقام معظم رهبری، به نام "دولت و ملت همدلی و هم زبانی" مزین گردیده است، مرهون تلاش ها و پیگیری های مسولانه جنابعالی و همکاران محترم آن اداره کل بوده که دلسوزانه بستر لازم را برای این مهم فراهم نموده است. مسلماً همدلی و همراهی و تلاش های انجام شده در جهت تحقق اهداف سازمانی و حل و رفع مشکلات ایجاد شده در سال 1393 در آن استان، اخذ مجوز احداث و راه اندازی کانال آبرسان مجتمع تکثیر و پرورش میگوی گمیشان از اداره کل محیط زیست استان و اجرایی نمودن پروژه فوق الذکر، درخور تقدیر است.
لذا به رسم سپاسگزاری، زحمات ارزشمند به عمل آمده را ارج نهاده و توفیق روز افزون جنابعالی و همکاران دلسوزتان را برای خدمت بیشتر از درگاه خداوند منان خواستارم."
لازم به ذکر است، این کانال آبرسان بطول 5/12 کیلومتر و در سه شیف کاری با عملیات لجن برداری در سطح 540 هزار مترمکعب در مدت چهار ماه انجام شده است.
با توجه به کاهش سطح آب دریای خزر و شروع دوره پرورش در سالجاری اتمام بموقع این طرح حائز اهمیت بوده و در شرایط عادی این طرح در مدت یکسال به پایان می رسید.

(شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴) ۱۳:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها