چهارشنبه / ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۷:۴۳
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۵۸۲۹۷
گزارشگر : ۱۰۳۰
سرویس شیرینی و شکلات
رئیس اتحادیه قنادان:

قیمت زولبیا و بامیه درجه یک 9600 تومان مصوب شد

رئیس اتحادیه قنادان، از تصویب قیمت زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه مبارک رمضان سالجاری به قیمت هر کیلوگرم 9600 تومان خبر داد.

علی بهره مند ، افزود: همچنین براساس مصوبه تنظیم بازار، قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه دو 9100 تومان تعیین شده است.

به گفته وی، طبق این مصوبه در واقع واحدهای شیرینی پزی درجه یک دارای پروانه کسب می توانند زولبیا و بامیه را با قیمت 9600 تومان و واحدهای درجه دو این محصول را با قیمت 9100 تومان به فروش برسانند.

بهره مند تصریح کرد: قیمت های پیشنهادی اتحادیه قنادان برای هر کیلوگرم زولبیا و بامیه را به کمیسیون نرخ اتاق اصناف ارسال کرده بودیم که پس از بررسی و تصویب آنها این نرخ به تصویب رسید و اعلام شد.

وی گفت: قیمت زولبیا و بامیه در سطح شهرهای مختلف متفاوت است اما به طور معمول نرخ این محصول در شهرهای بزرگ مشابه تهران تعیین می شود.

رئیس اتحادیه قنادان تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در تهیه زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان و تهیه این محصول در مراکز زیرزمینی مراتب را به دستگاه های نظارتی و یا اتحادیه قنادان اعلام کنند.

وی با اشاره به آنکه رضایت مردم در اولویت برنامه های ما قرار دارد، افزود: در صورتی که مردم در خصوص قیمت یا کیفیت محصولات عرضه شده در قنادی ها و شیرینی فروشی های تهران شکایتی داشته باشند، می توانند با شماره تلفن 66944411 و 66944499 و در شهرستان ها با اتحادیه های استانی تماس بگیرند.

 قیمت مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک در ماه مبارک رمضان سال 93 حدود 8500 تومان و درجه دو 8 هزار تومان و در سال 92 نیز هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک 7 هزار تومان و درجه دو به قیمت 6 هزار و 500 تومان برای استان تهران تعیین شده بود. 


ایرنا

(چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴) ۱۷:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها