دوشنبه / ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۳:۲۷
سرویس : چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
کد خبر : ۵۸۲۶۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی

کاهش قیمت شکر ادامه می‌یابد

بانک سوسیته جنرال در تازه‌ترین گزارش خود، پیش‌بینی‌اش در مورد میزان تولید شکر در سال زراعی 15-2014 را به‌روز و اعلام کرده‌ است: بازار شکر در سال جاری زراعی با مازاد 2.73 میلیون تنی مواجه خواهد شد.

 به نقل از پایگاه خبری پلاتس، بانک سوسیته جنرال در آخرین گزارش خودپیش‌بینی‌اش در مورد میزان تولید شکر در سال زراعی 15-2014 را به روز کرده است.آنها اعلام کرده‌اند بازار شکر در سال جاری زراعی با مازاد 2.73 میلیون تنی مواجه خواهد شد.

در گزارش پیشین سوسیته جنرال اعلام شده بود بازار در مدت مذکور با کسری 430 هزار تنی مواجه خواهد بود. آنها در این گزارش اعلام کردند تولید شکر در هند و تایلند بسیار بیش از انتظارها بوده است و در نتیجه در گزارش جدید باید به اصلاح قیمت‌ها و سطح تولید پرداخته می‌شد.

همچنین این بانک در گزارش خود میزان کسری تولید شکر در سال زراعی 16-2015 را از سطح 5.25 میلیون تن به سطح 1.35 میلیون تن کاهش داده است.

بر اساس آخرین به روز رسانی نسبت تبدیل دلار آمریکا به رئال برزیل، پیش‌بینی‌های این بانک مورد بازه قیمت شکر نیز کاهش داشته و در سطح 12.25-10.25 سنت به ازی هر پوند اعلام شده است.

سوسیته جنرال در این گزارش اعلام کرده است، این اصلا برای ما عجیب نیست که قیمت شکر کاهش یافته و اخیرا به کمترین سطح خود در 5 سال اخیر برسد. آنها اضافه کرده‌اند همچنین انتظار داریم این روند کاهشی قیمت ادامه داشته باشد.

در این گزارش آمده است اگر این روند تولید ادامه پیدا کند انتظار می‌رود اضافه تولید شکر تعادل بازار جهانی را برهم بزند.
(دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴) ۱۳:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها