پنج شنبه / ۷ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۰:۰۲
سرویس : ماشین آلات صنایع غذایی
کد خبر : ۵۷۹۷۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس ماشین آلات صنایع غذایی
مهندس عبدالحسین محمدزاده مدیرعامل شرکت اعلام کرد:

همکاری با شرکت‌های صاحب‌نام بین‌المللی رویکرد جدید شرکت تولیدی صنعتی سوت ماشین برای توسعه

شرکت تولیدی صنعتی سوت ماشین با سابقه ربع قرن فعالیت درخشان در زمینه طراحی، ساخت، تولید و صدور ماشین آلات صنعتی و خدمات فنی مهندسی در حوزه صنایع غذایی فعالیت دارد.

شرکت تولیدی صنعتی سوت ماشین با سابقه ربع قرن فعالیت درخشان در زمینه طراحی، ساخت، تولید و صدور ماشین آلات صنعتی و خدمات فنی مهندسی در حوزه صنایع غذایی فعالیت دارد و به لطف الهی و زحمت و تلاش همکاران متعهد و متخصص، از طریق فن‌آوری و تولید محصولات با ارزش افزوده بالا و با سابقه اجرای صدها پروژه موفق داخلی و خارجی، ضمن ارز آوری قابل توجهی به کشور، توفیق دارد به عنوان عضوی کوچک از جامعه بزرگ صنعتی عملا توانمندی‌های علمی و تکنولوژیکی ایران سرافراز را در عرصه بین‌الملل معرفی و اثبات می نماید؛ و در این راستا افتخار دارد که به عنوان یک واحد صنعتی فعال، بیش از شش سال متمادی به عنوان صادرکننده نمونه صنعتی و واحد پیشرو در صدور خدمات فنی مهندسی مدارج عالی را کسب نموده است. سوت ماشین امسال نیز به پاس عرضه تکنولوژی برتر و صدور خدمات فنی مهندسی به عنوان واحد برگزیده جشنواره ملی بهر ه‌وری معرفی گردید. همچنین به عنوان منتخب جشنواره ملی برند پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی، در اردیبهشت ماه سال جاری نشان عالی برند پایدار را دریافت نمود.

گفتگو با مهندس عبدالحسین محمدزاده مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی سوت‌ماشین درباره دست‌آوردها و برنامه‌های شرکت

بهترین راه پیش برد آینده، خلق آن است!
مهندس عبدالحسین محمدزاده تاکید می‌کند که علی رغم گستردگی تحریم‌های نا عادلانه و تنگناهای اقتصادی موجود در سر راه فعالیت های تولیدی و صنعتی، این شرکت به منظور تداوم تحرک و رفع موانع  راه توسعه و با هدف جذب فن‌آوری، برای تولید و صادرات، تدابیر و رویکرد جدیدی را اتخاذ نموده است و استراتژی جلب همکاری بین‌المللی را در راستای ارتقاء سطح تکنولوژیک و با هدف مشارکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی با واسطه شرکت‌های همکار خارجی دنبال می کند. به‌طوری‌که در سال جاری قراردادهای جدید با شرکت «کروپ فولاد» ترکیه، جهت تبادل تکنولوژی و همکاری متقابل برای عرضه محصولات در بیش از شش کشور هدف منعقد شده است.
همچنین قراردادی با شرکت «برتولی ایتالیا» در خصوص همکاری فنی و تجاری در زمینه ساخت و مونتاژ هموژنایزرهای پیشرفته به منظور تامین نیاز داخلی و عرضه در بازار کشورهای هدف در منطقه از طریق شرکت سوت ماشین منعقد شده است.
برنامه های جاری و دستاوردها

مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی سوت ماشین یادآور می‌شود که در راستای ایفای مسئولیت حرفه ای و اجتماعی و با توجه به مشکلات عارض در جامعه و محدودیت‌های منابع کلان برای سرمایه گذاری در شرایط جاری، اقدامات شایسته ای به منظور ترویج کسب و کار برای جوانان و رونق بخشی به فعالیت های صنایع روستایی و عشایری، همچنین تعاونی‌های کار تولیدی با سرمایه محدود انجام داده و در این راستا نسبت به طراحی و ساخت کارخانجات پیش ساخته و پرتابل با توجه به تمامی جوانب اقتصادی، فنی، ایمنی و تکنیکی اقدام نموده است.  لازم به ذکر است که در حال حاضر در نمایشگاه آگروفود نمونه‌‌هایی از این صنایع بومی و کوچک شده در معرض توجه مسئولین محترم و مشتریان عزیز قرار گرفته است.
وی می‌افزاید: امید است تلاش‌های شرکت سوت ماشین در خصوص توسعه بستر  اشتغال حرفه ای و مولد و همچنین در زمینه توسعه تولیدات صنایع غذایی و تبدیلی و عرضه محصولات بهداشتی، با کیفیت و با ارزش افزوده را برای باغداران، دامداران، روستاییان و کشاورزان عزیز فراهم نماید. این شرکت از مسئولین محترم دولت و وزرای محترم تعاون، کار، کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت انتظار دارد در راستای حصول به این هدف والا و دستیابی اقشار محترم جویای کار و علاقمندان  به فعالیت‌های تولیدی با سرمایه محدود به ابزار کار، همکاری و مساعدت لازم را نسبت به تامین منابع و همچنین ایجاد راهکارهای اجرایی لازم، فراهم نمایند.

به یک سخن شرکت تولیدی صنعتی سوت ماشین برندی پایدار، دانش محور و صادرات محور است که برای صنعت ایران افتخار و برای هموطنان کار مولد و پایدار می‌آفریند. این شرکت برگزیده جشنواره ملی بهره‌وری در سال 1394 به لحاظ عرضه تکنولوژی برتر و صدور خدمات فنی مهندسی در سطح بین‌المللی و منتخب جشنواره ملی برند پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی در سال جاری شده است.

(پنج شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴) ۱۰:۰۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها