دوشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۱:۰۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۷۶۴۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس سرویس عمومی

تشکیل اتاق مدیران زن در خانه صنعت و معدت و تجارت

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صندوق مالی حمایت از کارآفرینان در برنامه ششم توسعه تشکیل می شود.

سهیلا جلودارزاده در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: درخواست های مکرری برای دریافت وام توسط بانوان کارآفرین برای توسعه کار خود به دست ما میرسید که به همین منظور طرح ایجاد یک صندوق مالی برای کمک به توسعه کارآفرینی  در برنامه ششم در نظر گرفته شده است.
وی در پاسخ به این سوال که هدف از تشکیل این صندوق چیست گفت: این صندوق به منظور تقویت حضور بانوان در عرصه تولید و تجارت است و تسهیلاتی که برای آن ها در نظر گرفته شده است با سود بسیار اندک در اختیار بانوان کار آفرین قرار می گیرد.
وی در خصوص اینکه جایگاه زنان در توسعه پایدار را چطور ارزیابی می کنید، اظهار داشت: توسعه پایدار بدون در نظر گرفتن مشارکت زنان امکان پذیر نیست و زنان در این زمینه تاثیر زیادی داشته اند و این موضوع نه تنها در کشور ما بلکه در تمامی کشورهای دنیا نمود عینی داشته است.
وی ادامه داد: هر جایی که توسعه ای شکل گرفته زنان نیز در آن نقش داشته اند.
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با  اشاره به اینکه باید بانوان بازرگان با فناوری روز همراه و هم گام باشند گفت:اگر قرار است بانوان در بخش‌های مدیریتی این کشور  قدرت را به دست بگیرند باید با فناوری و علم روز دنیا آشنا باشند و هر روز اطلاعات خود را به روز کنند.
وی از ایجاد اتاق مدیران زن خبر داد و اظهار داشت: مدیران زن کشور از طریق هیچ شبکه ای با هم در ارتباط نیستند و با توجه به اهمیت ایجاد یک شبکه ارتباطی میان آنها قرار است  در خانه صنعت و معدت و تجارت اتاق مدیران زن ایجاد شود.
(دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۱۱:۰۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها