شنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۰۰:۲۴
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۵۷۳۸۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل
دهقانی ، مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت:

30 دستگاه کانتینر یخچال‌دار در سه بندر شمالی کشور مستقر شدند /صادرات محصولات فاسدشدنی و لبنی رونق می‌یابد

به گزارش فودنا، دهقانی ، مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت، از استقرار 30 دستگاه کانتینر یخچالی 40 فوتی کشتیرانی با هدف رونق بخشیدن به صادرات محصولات فاسد شدنی و لبنی در بنادر انزلی، نوشهر و امیرآباد خبر داد.

علی دهقانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری سازمان توسعه تجارت، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی این سازمان 30 دستگاه کانتینر یخچالی کشتیرانی والفجر به طور کامل به شرکت کشتیرانی دریای خزر تحویل داده شده است؛ این دستگاه‌های کانتینر یخچالی 40 فوتی هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد 10 دستگاه کانتینر یخچالی در بندر انزلی، 10 دستگاه در بندر نوشهر و 10 دستگاه دیگر در بندر امیرآباد مستقر شده‌اند.

دهقانی خاطرنشان کرد: با توجه به همین موضوع شرکت کشتیرانی دریای خزر با هدف رونق بخشیدن به صادرات محصولات فاسد شدنی و لبنی اقدام به کاهش نرخ کرایه حمل هر دستگاه کانتینر یخچالی و برقراری خطوط منظم کشتیرانی به مقصد کشورهای حاشیه دریای خزر کرده است.

(شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۰۰:۲۴
شرکت پاسارگاددیزل
۱۳۹۴/۰۶/۱۹ Iran
0
0
0

با سلام احتراما به استحضار میرساند این شرکت نماینده انحصاری کارخانه اشمیتز سازنده تریلر و کانتینرهای یخچالی و انجام خدمات بعد از فروش ان میباشد بدینوسیله امادگی خود را جهت همکاری با کشتی های کانتینر بر یخچالی از نظر تامین کانتینر یخچالی بمارک اشمیتز اعلام
مینماید بدنه این کانتینر ها طوری طراحی شده که در صورت وجود عارضه و قطع جریان برودتی تا 72 ساعت موادغذایی را با همان درجه برودتی ثابت نگه میدارد جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 46075863-46075874 ت

الشهد امارات
۱۳۹۵/۰۱/۱۲ Iran
0
0
0

با سلام شرکت اماراتی الشهد وارد کننده تجهیزات و انواع کانتینر ألمانی اشمیتز کارگبول به إیران می باشد و تا کنون بیش از ٣٥ دستگاه انواع مختلف وارد ایران نموده است این شرکت امادگی خود را برای وإرادات عمده با کمترین پیش پرداخت و قیمت کاملا رقابتی اعلام میدارد.


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها