پنج شنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۶:۲۷
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۷۱۷۵
گزارشگر : ۱۰۳۰
سرویس فرآورده های لبنی

اهدا لوح و تندیس واحد نمونه صنعتی سبز کشور به پگاه همدان

در آستانه روز زمین پاک واحد های صنعتی و خدماتی سبز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، وزیر نفت، نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد، معاونان عمرانی استانداری ها و جمعی از مدیران و فعالان حوزه صنعت برگزار شد و لوح و تندیس زرین واحد نمونه صنعت سبز کشور به شرکت پگاه همدان اهدا گردید .

در این مراسم دکتر ابتکار ریاست سازمان محیط زیست کشور با بیان اینکه می توانیم رشد اقتصادی بدون تخریب و آلودگی محیط زیست داشته باشیم عنوان کرد ، رشد بخش اقتصادی و صنعت به قیمت تخریب و آلودگی برای هیچ کس قابل پذیرش نیست.

در ادامه وزیر نفت گفت وزارت نفت خود را متعد به حفظ محیط زیست می داند و اقدامات ما نه تنها نباید موجب آلودگی محیط زیست شود بلکه باید در راستای بهبود محیط زیست قدم برداریم .

در پایان مراسم از شرکتهای تولیدی و خدماتی بر اساس شاخص های اصلی (مدیریت فاضلاب ،مدیریت آب و مواد زائد،آلودگی هاو دیگر شاخصها انتخاب و معرفی شدند.

پگاه همدان لوح و تندیس زرین صنعت سبز کشور را دریافت نمود.

(پنج شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۱۶:۲۷
سید امین اشرف
۱۳۹۴/۰۲/۱۰
0
0
0

با سلام ممنون از درج خبر به استحضار میرساند لوگوی بکار رفته مربوط به پگاه همدان نمیباشد لطفا اصلاح فرمایید

سید ضیا موسوی
۱۳۹۴/۰۲/۱۴ Iran
0
0
0

خیلی ممنونم از اینکه خبر این شرکت را در سایت وزین فودنا لحاظ نمودید دستانتان پرتوان باد خواهشی از شما دارم لوگوی صنایع شیر ایران پگاه را در بالای خبر در نظر بگیری. لوگوی فعلی مربوط به کشت و صنعت پگاه همدان می باشد با سپاس موسوی


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها