دوشنبه / ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۳:۲۱
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۵۶۹۱۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

بهای خرید تضمینی گندم به روز پرداخت می‌شود

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: تاکنون بیش از 100 هزار تن گندم در شش استان کشور از کشاورزان خریداری و به مراکز ذخیره سازی تحویل داده شده است و پول گندمکاران به روز پرداخت می‌شود.

علی قنبری - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت - اظهار کرد: استان خوزستان با خرید حدود 63 هزار تن، فارس 24 هزار تن و کرمان 8792 هزار تن گندم، سه استانی هستند که بیشترین میزان خرید گندم را تاکنون به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: در استان‌های خوزستان، بوشهر و کرمان علاوه بر گندم معمولی حدود 800 تن گندم دروم نیز خریداری شده که استان کرمان با خرید 672 تن، بیشترین میزان خرید گندم دروم را داشته است.

طبق اعلام شرکت بازرگانی دولتی ایران، مدیرعامل این شرکت در خصوص وجوه گندم های خریداری شده گفت: پرداخت وجوه گندم ها به روز است و تمامی وجوه توسط بانک کشاورزی بدون وقفه به حساب کشاورزان واریز شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در خصوص مراکز خرید گندم از کشاورزان اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر 140 مرکز خرید در این استانها کار تحویل گندم از کشاورزان را انجام می دهند و با توجه به اینکه در سال جاری با افزایش میزان خرید روبرو هستیم پیش بینی ما استقرار 1000 مرکز خرید در نقاط مختلف کشور است.

 

ایسنا

(دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴) ۱۳:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها