چهارشنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ / ۰۹:۳۴
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۶۷۴۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

وزیر جهاد کشاورزی برای پاسخگویی به شش سوال نمایندگان در کمیسیون کشاورزی مجلس حضور یافت

عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس از حضور محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی در جلسه عصر امروز(سه شنبه) این کمیسیون برای پاسخگویی به سوال 6 نفر از نمایندگان خبر داد.

ناصر صالحی نصب در تشریح دستور کار جلسه امروز کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس افزود: حضور حجتی وزیر جهاد کشاورزی برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان محور و دستور کار اصلی جلسه امروز کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس بود.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه 6 نفر از نمایندگان 10 سوال خود در خصوص حوزه های مختلف کشاورزی،خرید تضمینی،آب وخاک و شرکت شهرک های صنعتی و تعاونی روستایی مطرح کردند.

صالحی نصب تصریح کرد: وزیر جهادکشاورزی به همراه معاونان و مشاوران خود بعد از استماع سوالات نمایندگان توضیحات خود را ارایه کرد که پاسخ های وزیر سه نفر از نمایندگان را قانع و سه تن از نمایندگان سوال کننده دیگر را قانع نکرد.

وی گفت: بر این اساس مقرر شد کارگروهی متشکل از اعضای کمیسیون، نماینده سوال کننده و قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی برای رسیدگی به مواردی که عمدتا مربوط به حوزه آب وخاک بود و نمایندگان از توضیحات حجتی وزیر جهادکشاورزی قانع نشدند تشکیل و بازدیدهای میدانی از محل های مورد نظر تشکیل شود.

عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس شورای اسلامی یاداور شد: در صورتی که نمایندگان سوال کننده بعد از انجام بررسی های لازم توسط کارگروه مذکور قانع نشوند سوالات مورد نظر برای بررسی مجدد به صحن علنی مجلس ارایه خواهد شد.

 

ایرنا

(چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴) ۰۹:۳۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها