چهارشنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ / ۰۱:۲۴
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۵۶۷۳۰
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس رستوران ها و کافه

افتتاح رستوران ایسترن پالاس با رونمایی از غذای "کینوا دیش" + گزارش تصویری

به گزارش فودنا، قصر شرقی پاتخت با نام رستوران ایسترن پلاس با رونمایی از غذای خاص کینوا دیش با حضور خبرنگاران افتتاح شد.

رستوران ایسترن پالاس، قصری شرقی با محیط آرام و فرهنگی و با ایده ای بکر مبتنی بر فرهنگ ایران زمین محلی با غذاهای متنوع خاور میانه شامل غذاهای خوشمزه ایرانی، ترکی، مصری، لبنانی و ... که نهار و شام را با پیش غذاهای خوشمزه اگر شروع کنی مزه این غذاها تا مدت ها از یادت نخواهد رفت و این رستوران انتخابی مناسب برای دوست داران غذاهای اصیل و خوشمزه است.
 
حسین زنجانی موسس رستوران ایسترن پلاس در افتتاحیه این مجموعه گفت: در این رستوران مفاهیم شرقی و ایده‌های فرهنگ ایران زمین به عنوان یک اصل اولیه حفظ کرده و با توجه به اینکه رستوران ارائه دهنده غذاهای خاورمیانه‌ای است، بهره گیری از فرهنگ ایرانی، ترک و عرب در دکوراسیون و المان‌های تصویری آن نقش بسته است.

نقش و بافت سازمانی انتخاب شده، فرم گره چینی چوب ایرانی است که در فلزکاری اعراب و معماری ترک نیز مشترک بوده و شمسه ١٢گوش ایرانی در وسط این گره به عنوان نشانه رستوران به همراه خط دستونیس کتابت با قلم طراحی شده است.

موسس ایسترن پلاس درباره طراحی منحصر بفرد رستوران افزود: دیوار اصلی رستوران از رواق های قدیم ایران با طاق قوسی شکل طراحی شده که با طاق هلالی عرب و گرد ترک وجه اشتراک بیشتری نسبت به طاق جناقی معماری سنتی ایران دارد. استفاده از مقرنس گچبری که جزو هنرهای قدیم ایران و منطقه است به عنوان ابزار اتصال سقف و دیور و استفاده از بافت آجر بر روی دیوار، حسی شرقی به فضایی مدرن بخشیده است. کاشیکاری های طرحدار شرقی به صورت لچکی در سنگ کف و قرنیز‌های لاجوردی یکدستی سفید فضا را شکسته و کنتراست معقولی بین روشنایی فضا بوجود آورده است.

طراحی نمای بیرون به خط شکسته نستعلیق ایرانی و شعری از خیام نیشابوری از جنس ورق آهن با پوشش مخصوص فضای خارجی به وسعت 130 متر مربع اجرا شده است.
افتتاح  رسوران ایسترن پالاس با موضوع رونمایی از نخستین دستور غذایی حامی محیط زیست و شرایط اقلیمی ایران و افتتاح رستوران، دوشنبه 24 فروردین در حضور خبرنگاران برگزار گردید..
ایسترن پالاس با موضوع رونمایی از نخستین دستور غذایی حامی محیط زیست و شرایط اقلیمی ایران روز جمعه 27 فروردین با حضور سفرای کشورهای مختلف در خیابان شهید دستجردی( ظفر ) افتتاح رسمی و عمومی خواهد شد.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، رستوران ایسترن پالاس با اقتباس از اندیشه و هنر ایران زمین طراحی و ساخته شده و با انواع غذاهای به سبک خاورمیانه ای زیر نظرحسین زنجانی راه اندازی شده است.


_MG_6671--

_MG_6537--

_MG_6562--

_MG_6543---

_MG_6568---

_MG_6583--

آدرس : تهران، بلوار آفریقا، خیابان دستگردی (ظفر)، نرسیده به خیابان ولیعصر (عج)، پلاک 299

(چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴) ۰۱:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها