سه شنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۱:۴۴
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۶۷۱۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

طرح ساماندهی عرضه شیرخام و لبنیات محلی در بجنورد آغاز شد

رئیس شبکه دامپزشکی بجنورد از آغاز اجرای طرح ساماندهی مراکز فروش شیرخام و لبنیات محلی در بجنورد خبر داد.

رضا رحیمی با اعلام آغاز طرح اجرای ساماندهی مراکز عرضه شیر خام و لبنیات محلی در بجنورد و با اشاره به رواج فرهنگ مصرف لبنیات محلی در خراسان شمالی عنوان کرد: طرح ساماندهی مراکز عرضه شیر و لبنیات محلی از مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان است که بر مبنای آن تلاش می شود با هماهنگی دستگاه های اجرایی ذی ربط، نواقص بهداشتی مراکز تولید و عرضه این نوع فرآورده های لبنی برطرف گردد.

وی با افزودن این که متخلفان از این دستورالعمل ها به مراجع قضایی معرفی خواهند شد، اظهار کرد: به منظور اجرای مطلوب مصوبات کارگروه یادشده، گشت های مشترکی با حضور نمایندگان شبکه دامپزشکی و مرکز بهداشت شهرستان، همچنین معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف مرکز استان راه اندازی شده است.

رحیمی ادامه داد: بازرسان حاضر در گشت های ذکرشده در وهله نخست موضوع آموزش و اطلاع رسانی به متصدیان واحدهای فروش شیرخام و لبنیات محلی و کارگاه های تولید این فرآورده ها را در دستور کار قرار داده اند تا در یک بازه زمانی مشخص، نواقص بهداشتی مراکز را برطرف کنند.

رحیمی تصریح کرد: در مراحل بعد متصدیان مراکزی که از تأمین شرایط و رعایت ضوابط بهداشتی ابلاغی سر باز بزنند، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد تا از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شود.

 

مهر

(سه شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴) ۱۱:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها