جمعه / ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۳:۱۳
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۶۱۹۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

بازگشت ساختمان شیشه‌ای به وزارت کشاورزی از دستور کار دولت خارج شد

یک مقام مسئول در وزارت جهادکشاورزی گفت: علیرغم اینکه دولت مالک همه اموال بوده و می‌تواند نام بهره‌بردار آن را تغییر دهد، پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی برای لغو مصوبه واگذاری ساختمان شیشه‌ای به قوه قضاییه و پس‌گیری آن از دستور کار دولت خارج شد.

این مقام ارشد در وزارت جهاد کشاورزی اظهارکرد: از آغاز فعالیت دولت یازدهم و مدیریت حجتی در وزارت جهاد کشاورزی تلاش بسیاری برای توافق و هماهنگی در زمینه پس‌گیری ساختمان شیشه‌ای این وزارتخانه که به قوه‌قضاییه واگذار شده بود، صورت گرفت اما رییس قوه قضاییه با این مسئله مخالفت خود را اعلام کرد.

وی افزود: واگذاری ساختمان شیشه‌ای وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه از این نظر خلاف قوانین و مقررات است که این ساختمان بر اساس مصوبه فروش اموال مازاد واگذار شده بود در حالی که ساختمان اصلی وزارت جهاد کشاورزی هیچگاه نمی‌تواند جزو اموال مازاد به شمار آید.

این مقام مسئول در وزارت جهادکشاورزی ادامه داد: حجتی اخیرا پیشنهاد داده بود نام بهره‌بردار ساختمان شیشه‌ای در جلسه‌ هیات دولت تغییر کند و بدین ترتیب این ساختمان که نماد بخش کشاورزی ایران است پس گرفته شود اما این پیشنهاد با مخالفت معاون اول رییس جمهور از دستور کار دولت خارج شد.

او اظهارکرد: وزیر جهاد کشاورزی به فکر ساختن ساختمانی جدید در همسایگی وزارت نفت افتاد که در این راستا بخشی از اعتبار مورد نیاز آن را از محل فروش اموال مازاد تامین کرد و چند قطعه زمین را در خیابان طالقانی که به یک شرکت بیمه‌ و چند شرکت هلدینگ نفتی اختصاص داشت، خریداری کرد.

وی اعلام کرد: معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی از انتهای خیابان طالقانی به این ساختمان جدید نقل مکان کرده و تا چند ماه آینده معاونت زراعت این وزارتخانه نیز به ساختمان در حال ساخت وزارت جهاد کشاورزی منتقل می‌شود.

 

ایسنا

(جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳) ۱۳:۱۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها