چهارشنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ / ۰۹:۴۰
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۶۱۶۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

قیمت شیر با نظارت صحیح باید به وضعیت سابق برگردد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از تخلف برخی کارخانه‌های لبنیاتی در افزایش قیمت شیر، تأکید کرد: این قیمت باید به وضعیت سابق برگردد.

هدایت‌الله میرمرادزهی اظهار کرد: همیشه در زمان عید برخی از افراد سودجو سعی می‌کنند این تفکر را در جامعه بقبولانند که همه چیز گران می‌شود، اما در حال حاضر نه اتفاق خاصی افتاده و نه با کمبود ذخیره مواجه هستیم، در نتیجه کارخانجات باید قیمت شیر را به وضعیت سابق برگردانند چرا که قرار نبوده چیزی گران شود.

او ادامه داد: اگر کسی بخواهد پولی دربیاورد و خود را از نظارت پنهان کند ما نباید بگذاریم چنین اتفاقی بیفتد. سازمان بازرسی و سازمان تعزیرات اهرم‌های نظارتی هستند که باید قدرت بگیرند، چنین اتفاقاتی نشان دهنده ضعف در نظارت است، مدیریت باید به طوری صورت گیرد که جلوی افراد سودجو گرفته شود.

این نماینده مجلس تأکید کرد: سازمان حمایت از مصرف‌کننده نیز باید یک گروه و تیم متخصص داشته باشد و همه برنامه‌ها به صورت زنجیروار صورت گیرد تا افرادی که مسئولیت دارند بتوانند به خوبی بر امر تولید نظارت کنند، نه این‌که تولیدکننده هر نرخی را که می‌خواهد وضع کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی، تصریح کرد: بازوی نظارت باید قوی‌تر از بازوی اجرایی باشد تا بتواند با نظارت صحیح جلوی اتفاقات اینچنینی گرفته شود.

 

 

 

 

 

ایسنا

(چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳) ۰۹:۴۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها