دوشنبه / ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ / ۰۹:۵۳
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۵۶۱۰۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات گلستان خبر داد

راه اندازی بستر ارتباطی درون سازمانی شیلات ایران و اداره کل شیلات گلستان

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات گلستان از راه اندازی بستر ارتباطی درون سازمانی شیلات ایران و اداره کل شیلات گلستان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، "محمدرضا اشرفی" در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل شیلات گلستان، افزود: با راه اندازی این سیستم ارتباط اداره کل شیلات گلستان با شبکه رایانه ای سازمان شیلات از طریق اتوماسیون اداری یکپارچه برقرار می شود.
به گفته وی، این امر در راستای تحقق دولت الکترونیک و با هدف کاهش هزینه های مکاتباتی و مراسلاتی و افزایش ضریب امنیت داده ها و اطلاعات و افزایش سرعت ارسال و دریافت نامه ها انجام می شود.
اشرفی با بیان اینکه راه اندازی این سیستم به عنوان پایلوت در شیلات گلستان اجرا می شود، تصریح کرد: شیلات استان اولین استانی است که برای راه اندازی شبکه MPLS اقدام نموده است.

وی افزود: MPLS شبکه خصوصی است که از طریق آن امکان دسترسی به سازمان شیلات ایران و سایر ادارت شیلات استان ها برقرار می شود و تمامی نامه ها بصورت دیتا و از طریق اتوماسیون ارسال می شود. معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات گلستان خاطرنشان کرد: از مزایای راه اندازی این سیستم استفاده از سیستم مخابراتی VOIP است که هزینه های

مکالمه تلفنی از این طریق حذف می شود و تماس تلفنی از طریق IP  اینترنت برقرار می شود. وی گفت: راه اندازی بستر اجرایی امن نرم افزارهای اتوماسیون بین مرکز و استان ها در زمینه های عمومی و تخصصی شیلاتی از دیگر مزایای سیستم MPLS می باشد.
اشرفی افزود: بستر اینترنت این اداره کل از ADSL به فیبر نوری با هدف کاهش هزینه های مخابراتی و افزایش سرعت و امنیت نیز تغییر نموده است. در ادامه "انوشیروان گرجی" رییس گروه فناوری اطلاعات و تحول اداری شیلات
گلستان گفت:MPLS  یک بستر ارتباطی خصوصی است که  توسط مخابرات یا شرکت های خصوصی بروی شبکه ملی داده های ایران برقرار می گردد.
وی افزود: سیستم های متصل به شبکه  MPLSبه اینترانت دسترسی نداشته و از خارج از این شبکه امکان دسترسی به داخل وجود ندارد.

(دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳) ۰۹:۵۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها