چهارشنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ / ۲۳:۴۴
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۵۵۹۹۹
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
رئیس کمیته علمی و بین المللی جشنواره برترین های بسته بندی:

جزیره ای بودن صنعت بسته بندی در ایران جای تاسف دارد

به گزارش فودنا، سید مصطفی ایرانمنش در خصوص صنعت بسته بندی در ایران اظهار داشت: متاسفانه صنعت بسته بندی در ایران بسیار جزیره است و هر یک از فعالان تنها به دنبال اهداف مورد نظر خود هستند و چشم انداز در نظر گرفته شده برای این صنعت توجه کمی می شود.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، دکتر ایرانمنش افزود: صنعت بسته بندی با کلیه کم و کاستی های موجود پیشرفت قابل توجهی داشته است اما من به عنوان تنها عضو ایرانی WPO  با دعوت از پروفسور آلفرد کیت پیترسون سعی در ایجاد زمینه های لازم برای عضویت ایران در سازمان جهانی بسته بندی دارم.

ایرانمنش تصریح کرد:اما توجه به این نکته ضروری است که تنها عضویت در WPO اهمیت ندارد زیرا پس از عضویت در این سازمان راه سختی در پیش خواهیم داشت.

وی در خصوص مشکلات این صنعت اظهار داشت: متاسفانه به دلیل ضعف صنعت بسته بندی در کشور بسیاری از محصولات ما از جمله زعفران ، پسته و ... به نام کشورهای آمریکایی و اروپایی تمام می شود که این در نوع خود تاسف آور است.

وی گفت: راز موفقیت صنعت بسته بندی در کشور همبستگی و جلوگیری از فعالیت های جزیره ای ست.

ایرانمنش در خصوص وضعیت رشته تحصیلی بسته بندی در ایران گفت: در این صنعت باید تجربه داشته باشید و آموزش تئوری به تنهایی پاسخگو نیست و متاسفانه در ایران تنها 20 دانش آموخته در این رشته داریم و یکی از مشکلات ما توجه دانشگاه های کشور به جنبه تئوری آموزش است نه انتقال تجربیات.

(چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳) ۲۳:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها