شنبه / ۹ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۲
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۵۸۳۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

توزیع ‌مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته در کرمانشاه

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کرمانشاه از توزیع مقداری مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته در بازار خبر داد و از مردم خواست قبل از خرید مرغ به قیمت آن توجه داشته باشند.

عبدالرضا یاری  اظهار کرد: متاسفانه با خبر شدیم به دلیل سوءمدیریت برخی مسئولین مقداری مرغ منجمد تنظیم بازار تاریخ گذشته وارد بازار شده ‌است.

وی با بیان اینکه قرار بود این مرغ‌ها از سطح بازار جمع‌آوری شود، عنوان کرد: این کار به صورت موردی انجام شده، اما اینکه گشت‌زنی صورت گیرد و همه این مرغ‌ها جمع شود، انجام نشده ‌است.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده کرمانشاه گفت: این مرغ‌ها حدود یکسال در سردخانه نگهداری شده، در حالیکه اگر به موقع توزیع می‌شد، شاید شاهد افزایش قیمت مرغ تا این حد نبودیم.

به گفته این مسئول، گزارشاتی هم دریافت شده که نشان می‌دهد برخی از توزیع‌کنندگان تاریخ مصرف مرغ‌ها را نیز دستکاری کرده‌اند.

یاری از مردم خواست حتما هنگام خرید به تاریخ مصرف مرغ توجه کنند و تا حد امکان چیز دیگری را جایگزین مصرف مرغ کنند.

وی تاکید کرد: تقاضا داریم اگر مردم با مواردی اینچنینی مواجه شدند، مراتب را به انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده اطلاع دهند، زیرا پرونده‌ای در این خصوص در انجمن باز است.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده کرمانشاه تصریح کرد: گزارش‌هایی هم داریم که مقداری از برنج‌های توزیع شده در بازار نیز تاریخ مصرف بسیار کمی دارد.

یاری با بیان اینکه این پرونده در دست بررسی است، یادآوری کرد: اگر تخلف مدیری در این خصوص تایید شود حتما به مراجع مربوط ارجاع خواهد شد.

 

 

 

 

ایسنا

(شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳) ۱۰:۰۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها