یکشنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۵:۰۱
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۵۴۹۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار موفق به اخذ برترین لوح تقدیر سه ستاره رضایتمندی مشتری شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین ؛چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری ، با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری مدار و پاسخگو، با شرکت مدیران صنعت و تجارت کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار لوح برتر سه ستاره رضایت مندی مشتری ر ا از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی دریافت کرد.

بر اساس این گزارش در این اجلاس ملی که با حمایت علمی و معنوی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، منتخبین که از میان سازمان ها و شرکت های تولیدی و خدماتی فعال در عرصه اقتصاد کشور بودند، پس از ارزیابی شاخص های مشتری مداری توسط کمیته تخصصی همایش ، در پایان  لوح های سه ستاره، دو ستاره، یک ستاره و اهتمام را دریافت کردند..
بحث و گفتگو پیرامون فرآیند سنجش رضایت مشتریان و ارتباط آن با تعالی سازمانی، بررسی راهکارهای افزایش رضایتمندی مشتری، مزایای رضایت بالای مشتریان و تاثیر آن بر بازار رقابتی و بررسی شیوه های موثر وفادارسازی مشتریان، عناوین اصلی مباحث مطروحه در این اجلاس بود.

شایان ذکر است که سازمان مدیریت میادین در دوره جدید با رویکرد خدمات رسانی بهتروبیشتر به شهروندان و تامین آسایش ، آرامش و راحتی مراجعه کنندگان  اقدامات گسترده ای داشته که از جمله آنها می توان به اهمیت دادن به مسائل زیست  محیطی ، سلامت شهر و شهروند ، تاثیر مثبت در اقتصاد خانوار گسترش متناسب در شمال و جنوب شهر با افزایش مراکز خرید ، بهره گیری از فناوریهای روز در جهت خدمت به مشتریان ، تنوع در عرضه محصولات ، آموزش کارگران و بیمه نمودن آنها اشاره کرد.

 

 

 

(یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳) ۱۵:۰۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها