یکشنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۲:۵۱
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۵۱۷۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

میوه ایام عید از تولید داخل تامین و ذخیره سازی شده است

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: میوه مورد نیاز مردم برای ایام عید از تولید داخلی تامین و ذخیره سازی شده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

'محمدعلی جوادی' روز یکشنبه در حاشیه آیین معرفی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وزارت جهاد کشاورزی همانند سال قبل میوه مورد نیاز ایام عید را از داخل کشور تامین کرده و در استانهای مختلف متناسب با نیاز ذخیره سازی شده است.

وی گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته ، مشکلی بابت تامین و عرضه میوه شب عید مردم نداریم.

وی با اشاره به برنامه های دولت در بخش کشاورزی گفت: این برنامه با محوریت اقتصاد مقاومتی در وزارت جهاد کشاورزی پیگیری می شود و مهمترین برنامه در این بخش توسعه آبیاری تحت فشار برای استفاده مطلوب از منابع آبی موجود در کشور است.

جوادی با اشاره به مشکل خشکسالی در کشور گفت: قرار است در دو دوره پنج ساله شبکه های آبیاری در کشور تکمیل و با صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی، مازاد آب در اختیار بخش صنعت و شرب قرار گیرد.

وی افزود: امسال 12 هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه های نوین آبیاری در کشور پیش بینی شده است که تاکنون 50 درصد طرحهای پیش بینی شده تحقق یافته است.

وی بدون ذکر سطح زیر پوشش این پروژه ها در کشور گفت: از این رقم تاکنون هفت هزار میلیارد ریال جذب شده و مابقی اعتبارات نیز تا پایان سال جذب و برنامه ها محقق می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی با هدف معرفی 'سیدحسن میرعماد' به عنوان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان به سمنان سفر کرده است.

'سیدمجید موسوی' رییس قبلی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به عنوان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز معرفی شده است.

 

 

 

 

 

 

ایرنا

(یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳) ۱۲:۵۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها