یکشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۳ / ۰۹:۱۹
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۴۹۸۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

قاسم فلاحتی دبیر انجمن تصفیه کنندگان شکرخام

انجمن صنفی کارفرمایی تصفیه کنندگان شکر خام در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسما به ثبت رسید و قاسم فلاحتی دبیر انجمن شد.

نجمن صنفی کارفرمایی تصفیه کنندگان شکر خام پس از برگزاری مجمع موسس در تاریخ 1393/10/20 و با تایید انتخابات و اساسنامه توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در تاریخ 1393/10/30 رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

بنابر این گزارش در این مجمع پس از شمارش آراء افراد زیر به عنوان اعضای هیات مدیره و بازرس انتخاب شدند:





گفتنی است اعضای هیات مدیره مهندس قاسم فلاحتی از چهره های با سابقه و شناخته شده تشکل های صنایع غذایی را به عنوان دبیرانجمن انتخاب کردند.

در کارنامه فعالیت های تشکلی فلاحتی سمت هایی نظیر دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران، دبیر و عضو هیات مدیره  انجمن صنفی صنایع روغنکشی ایران، قائم مقامی دبیر کل کانون انجمن های صنایع غذایی ایران به چشم می خورد.

فلاحتی در گفت و گو با فود پرس در خصوص اهداف تشکیل انجمن تصفیه کنندگان شکر گفت: احیاء و استیفای حقوق حقه صاحبان صنعت تصفیه شکر به صورت خاص و حفظ منافع ملی با تاکید بر تامین به موقع و به هنگام مواد ولیه مورد نیاز با لحاظ اولویت تامین از داخل کشر و پوشش کسری مورد نیاز به صورت واردات جهت بهره برداری از سرمایه گذاری های به عمل آمده و استمرار اشتغال مستقیم و غیرمستقیم  به صورت پایدار از مهم ترین اهداف این انجمن است.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی جامع و همه سویه، ارائه آمار مسوولانه و واقع بینانه در خصوص وضعیت تولید، واردات و تنظیم بازار شکر را در راستای کمک به مسوولان  به منظور تصمیم گیری درست و به موقع را از دیگر اهداف تاسیس انجمن صنفی  تصفیه کنندگان شکر بر شمرد.


 

 

 

 

فود پرس

(یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳) ۰۹:۱۹
فریدون
۱۳۹۳/۱۱/۰۵ Iran
0
0
0

سلام ، جناب علیان نژ اد محبت فرموده اسامى شرکتهاى عضو انجمن را اعلام فرمائید هدف از ایجاد یک انجمن موازى در مورد یک صنعت انهم صنعت قدیمى و داراى اعتبار ویژه، خبر چندان خوبى بنظر نمى رسد بخصوص که اکثر شرکتهاى فعال در صنعت قند و شکر علاوه بر تولید شکر از
چغندر یا نیشکر تصفیه کننده شکر خام هم هستند. ضمنا نام شرکتهاى اعضاء هیئت مدیره را هم اعلام فرمائید سپاسگزارم


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها