یکشنبه / ۲۸ دی ۱۳۹۳ / ۰۸:۰۳
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۴۷۷۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی
با قرائت پیام مدیرعامل صنایع شیر ایران:

دومین جشنواره سراسری محیط زیست و انرژی در پگاه تبریز

به گزارش فودنا، دومین جشنواره سراسری محیط زیست و انرژی در شرکت شیرپاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، با قرائت پیام مدیرعامل صنایع شیر ایران ، دومین جشنواره سراسری محیط زیست و انرژی در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد .در این مراسم ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید، با نواختن سرود ملی، پرچم جمهوری اسلامی ایران به همراه پرچم پگاه و پرچم نمادین جشنواره محیط زیست و انرژی برافراشته شده و سپس پیام مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران با حضور مدیران و کارکنان شرکت قرائت گردید.

در ادامه این مراسم مهندس گودرزی ضمن تقدیر از پیام مدیرعامل صنایع شیر، از دست اندرکاران خواست با برگزاری هر چه باشکوه تر و پرشور این جشنواره همچون سال گذشته، از تجربیات آن در راستای مصرف بهینه حامل های انرژی و محیط زیست پاک بهره بگیریم. 

مهندس گودرزی با اشاره به مسئولیت های اجتماعی این مجموعه در صیانت از محیط زیست ، توسعه این برنامه ها را جزو فعالیتهای استراتژیک مجموعه دانست و ابراز امیدواری نمود با نهادینه نمودن این مهم، زمینی پاک و آسمانی آبی را به فرزندانمان هدیه کنیم.

سپس مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی به همراه همکاران در برنامه پاکسازی محوطه حضور یافت و غرفه اطلاع رسانی دومین جشنواره محیط زیست و انرژی را در ورودی مجموعه افتتاح نمود.

(یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳) ۰۸:۰۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها