چهارشنبه / ۲۴ دی ۱۳۹۳ / ۰۹:۱۶
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۴۶۲۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران؛

جایگاه کمیته روستایی ستاد دهه فجر والا و ارزشمند است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان داشت: جایگاه کمیته روستای و عشایری را با توجه به اینکه حدود نیمی از جمعیت استان روستایی است جایگاهی والا و ارزشمنداست.

به گزارش فودنا، دلاور حیدرپور در جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: کشور ایران علیرغم وجود همه مشکلات، تهدیدها و تحریم ها روز بروز در حال پیشرفت و تعالی است.

وی با اشاره به بالا رفتن سطح عمومی بهداشت، رفاه و خدمات در مقایسه با قبل از انقلاب، جمهوری اسلامی ایران را یک قدرت بلامنازع در منطقه عنوان داشت و افزود: کشور ایران از بعد سیاسی، قوی ترین کشور در منطقه است و نقش آفرینی آن در مناقشات منطقه ای منجر به ایجاد امنیت و ثبات شده است.


حیدرپور با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل هیچگاه نتوانستند حکومت شیعی و اسلامی کشورهای منطقه را تغییر دهند، آن را به برکت اسلام، امام و انقلاب دانست و اظهار داشت: تمام قدرت ایران به اتکای مردمی بودن آن است و ایران هیچ وابستگی به غرب و شرق ندارد چرا که هدف آن یک هدف الهی است.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، حمایت و پشتیبانی از خانواده معظم شهدا در طول سال به ویژه در ایام دهه فجر را از وظایف اصلی دولت و دولتمردان عنوان کرد و افزود: بزرگداشت دهه فجر از اهم وظایف ماست و پشتیبانی از ستاد دهه فجر و کمیته روستایی و عشایری به هر شکل ممکن صورت پذیرد چرا که همه ما مدیون روستائیان هستیم.

وی جایگاه کمیته روستایی و عشایری را با توجه به اینکه حدود نیمی از جمعیت استان روستایی است جایگاهی والا و ارزشمند توصیف کرد و بر تلاش ارزنده و برنامه ریزی مناسب برای آبرومند برگزار کردن برنامه های این کمیته تأکید کرد.

 
(چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳) ۰۹:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها