شنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۳ / ۱۳:۱۷
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۵۴۴۸۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات

استفاده از تجارب ژاپن در بسته‌بندی خرما

سازمان توسعه تجارت ایران در ادامه همکاری خود با سازمان تجارت خارجی ژاپن (جترو) در حوزه بسته‌بندی، کارگاه‌های آموزشی تخصصی بسته‌بندی صادراتی خرما و فرآورده‌های آن را در نیمه اول اسفند ماه برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، «گیتی توانا» مدیرکل دفتر امور بنگاه‌های سازمان توسعه با اعلام این خبر افزود: بسته‌بندی مناسب هم‌چنان یکی از چالش‌های مهم در ورود کالاهای ایرانی به بازارهای هدف است و به همین منظور در ادامه همکاری با سازمان جترو که از سال 2010 آغاز شده است از تجارب این کشور در این راستا بهره‌برداری خواهد شد.

وی ضمن اشاره به حضور استاد مدعو از کشور ژاپن در برگزاری این کارگاه آموزشی، هدف از برگزاری اینگونه کارگاه‌های تخصصی را انتقال دانش و تجربیات در حوزه بسته‌بندی محصولات صادراتی به تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور عنوان کرد.

توانا در ادامه افزود: اگر چه طی سال‌های گذشته گام‌های خوبی برای توسعه و تقویت بسته‌بندی در کشور برداشته شده است، اما به دلیل سرعت تغییرات تکنولوژیک و تحولات سریع در حوزه بسته‌بندی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور برای حفظ و توسعه بازارهای صادراتی باید توجه دائمی به بهبود و ارتقاء بسته‌بندی محصولات و کالاهای صادراتی خود داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور بنگاه‌های سازمان توسعه تجارت در پایان افزود: کارگاه آموزشی - تخصصی بسته‌بندی صادراتی خرما و فرآورده‌های مرتبط با آن، در نیمه نخست اسفندماه برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 22664096 خانم «مسعودی» و  22662653 خانم «کی منش» تماس بگیرند.

 

 

 

 

 

(شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳) ۱۳:۱۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها