جمعه / ۱۹ دی ۱۳۹۳ / ۱۴:۱۵
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۴۴۵۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
15 – 18 April, 2015 /

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی دو سالانه غذا و نوشیدنیها، رستوران و هتل تجهیزات و خدمات جانبی

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی دو سالانه غذا و نوشیدنیها، رستوران و هتل تجهیزات و خدمات جانبی 26 تا 29 فروردین ماه 1394 در جاکارتا اندونزی برگزار می گردد.

اندونزی، چهارمین کشور پر جمعیت جهان با 250 میلیون جمعیت نسبتا جوان با میانگین سنی 15 الی 44 و طبقه متوسط و رو به بالای با جمعیتی حدود 35 میلیون نفر، بازار بزرگ مصرف مواد غذایی و نوشیدنیها با برندهای بین المللی است. در حالیکه اقتصاد جهانی روزهای رکود خود را تجربه می کند، اندونزی به دلیل ثبات سیاسی،  پتانسیل اقتصادی و قدم های محکمی که در جهت رشد اقتصادی برداشته، به عنوان بازیگر و ستاره اصلی در رده بندی کشورهای رو به رشد اقتصادی، توسط بانک جهانی تائید و توصیه گردیده است.
 
اندونزی یکی از بزرگترین اقتصادهای رو به رشد جهانی (MINT)  همزمان با مکزیک، نیجریه و ترکیه است و بزرگترین بازار در میان کشورهای اسلامی و در منطقه جنوب شرق آسیا محسوب می شود. پروژه های اقتصادی در حال اجرا در این کشور، اندوزی را تا پایان سال 2030 پس از آلمان و انگلیس،‌ به عنوان هفتمین قدرت اقتصادی جهان به دنیا معرفی خواهد کرد. این کشور با توجه به جمعیت نزدیک به 250 میلیون، رشد زادوولد بالایی نیز داشته و افزایش جمعیت 141 میلیون تا پایان سال 2020 پیش بینی می شود.
 
به دلیل ارگانیک و حلال بودن محصولات غذایی ایرانی، بازار بسیار عظیمی در این منطقه برای شرکتهای ایرانی مهیا است، تنها کاری که باید کرد، حضور در این گونه رویدادها و معرفی خود به خریداران این منطقه است. حجم بالای درخواستها به دلیل جمعیت بالای اندونزی، بسیار شگفت انگیز است و محصولات غذایی حلال ایران نیز شناخته شده و مورد قبول مردم این منطقه است.
 
جهت رزرو غرفه و مشاوره با تلفن‌های زیر تماس حاصل کنید:
تلفن: 1979 2641 / فاکس: 1974 2641
www.foodhotelindonesia.com

(جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳) ۱۴:۱۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها