پنج شنبه / ۱۸ دی ۱۳۹۳ / ۲۳:۲۱
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۴۴۲۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

حضور دو هیات خارجی در هشتمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و فروشگاه های زنجیره ای

در چهارمین روز از برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای، دو هیات تجاری، بازرگانی و سرمایه گذاری خارجی با حضور در این نمایشگاه از غرفه ها و سالن های برپائی نمایشگاه بازدید کردند.

ستاد هشتمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و فروشگاه های زنجیره ای؛ روز جار(پنجشنبه) هیات های بازرگانی، تجاری و سرمایه گذاری کشورهای چین و کره ای با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی بازدید کردند.

این هیات های خارجی در حاشیه بازدید از نمایشگاه با تولیدکنندگان، صنعتگران و تجار و اتحادیه های تولیدی تجهیزات فروشگاهی کشورمان گفت وگو کردند و وارد مذاکرات تجاری شدند.

در هشتمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای، علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت ها و نمایندگی برخی از کشورهای خارجی از جمله ترکیه، چین، روسیه، کره جنوبی، تایوان و اتریش نیز جدیدترین محصولات، خدمات و صنایع مرتبط به این حوزه را ارائه کرده و در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

حمایت از کالاها و محصولات داخلی، آشنایی مصرف کنندگان با کالاها و خدمات با کیفیت و مطابق با استانداردهای داخلی و بین المللی، توسعه صادرات کالاهای داخلی، معرفی محصولات ایرانی قابل رقـابت در بازارهای جهانی جهت صادرات، خرید آسان، مطمئن و سریع، تامین سلایق مصرف کنندگان و ایجاد نشاط جمعی در مجتمع های فروشگاهی، ایجـاد رقـابت در تـولیـد بـرای دستـرسی به نیـازهای واقعی مـصرف کنندگان، ترویج فرهنگ خرید از فروشگاه های زنجیره ای بمنظور کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت، انرژی و جلوگیری از اتلاف وقت برخی از اهداف برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و فروشگاه های نجیره ای بوده است.

 

 

 

 

ایرنا

(پنج شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳) ۲۳:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها